Băiatu' și BMW-ul

De mică voiam o pisică. De obicei, fetiţele vor păpuşi, iar băieţeii vor maşini. La maturitate, e viceversa, adică fetele vor mașini, iar băieții... ați prins ideea! Timpul a trecut, m-am mutat la casa mea, am împodobit toată curtea cu flori, iar grădina a devenit o adevărată oază de liniște. Toate acestea s-au întâmplat după ce am procurat pisica, se înțelege! L-am luat pe motanul Băiatu':
sursă foto: arhivă personală
Între timp, am luat și carnetul și căutam o mașină. Ce vă spuneam, parcă la maturitate fetele și băieții schimbă între ei lista de dorințe. Deși novice într-ale motoarelor, știam că vreau o operă de artă pe patru roți, capodoperă a ingineriei. După ore întregi petrecute în fața monitorului, am găsit ceea ce îmi doream: un superb BMW seria 3 Sedan. Am fost atât de fascinată de descoperirea mea, încât am uitat de masa de prânz a tigrului miniaturial pe care-l am în grijă de mai bine de doi ani. Dar ceva e și mai ciudat, Băiatu' venea mereu la prânz și-și cerea, în limba lui, porția cuvenită pentru șoarecele prins acum o lună. Astăzi n-a venit. Cu siguranță doarme în locul lui preferat din grădină, la adăpostul umbrei dese. Mai bine îi duc acolo mâncarea. Poate, dacă-l alint, mai prinde un șoarece anul ăsta... Mă uit în stânga, dar pisioiul nu e de găsit. Mă uit în dreapta... Unde să se fi...
sursă foto: bmwblog.com
Ce caută această mașină în curtea mea? Un BMW serie 3, model 328i Sedan nu pică din cer. Și culoarea e superbă... Să fie chiar acel gri mineral care îmi plăcea atât de mult la ceea ce văzusem adineaori pe internet? Nu se poate! Lucrurile devin tot mai ciudate. Ce caută un BMW înmatriculat BH 01 BOY în curtea mea, în locul preferat al Băiatului-pisoiul??? Culmea, și cheile sunt într-un plic așezat frumos pe capotă, pe care scrie „Ai grijă de ea ca de o pisică și nu vei avea probleme!”, iar la destinatar e trecut numele meu... Și niciun expeditor...
S-a lăsat seara și nu pricepeam ce se întâmplă, cert e că am un BMW și trebuie să-l îngrijesc. Așa cum l-am îngrijit și pe motanul Băiatu' care nu vrea să mai apară. Măcar, mașina să nu dispară precum pisoiul... Hai să dau o tură să văd cum se comportă. Motorul de 245 CP toarce ca o pisică și e capabil să alerge cu până la 250 km/h. M-aș putea întrece cu un ghepard. Ajunsă înapoi acasă, fiind o persoană pragmatică, care se gândește la viitor, am decis să fac investigații în cazul în care apar probleme cu noul „motan” sau trebuie să schimb consumabilele.
Nu vreau să fac rabat de la calitate, așa că voi folosi numai piese originale BMW. Dintr-un click și două tastări am dat de piese de BMW de la eXclusiv OEM, care este singurul furnizor online și offline din România ce oferă piese originale BMW. Niște accesorii originale BMW nu ar strica, așa că mă gândesc să iau niște covorașe auto, așa voi evita murdărirea excesivă a pardoselei și va fi mult mai ușor să mențin curățenia. Of, ce-i mai plăcea pisoiului să doarmă pe toate covoarele ce-i ieșeau în cale!... Apoi, ar trebui să achiziționez de pe acum o soluție de curățat pielea ca să întrețin cât mai bine tapițeria. Investiția se va amortiza, acum nu mai trebuie să dau bani și pe soluție de curățat blana pisicii. De asemenea, dacă nu mai e tigrul care să tânjească după atenție și mângâieri, alintăm mașina cu hard wax wit, ceară auto solidă pusă în vânzare de cei de la eXclusiv OEM special pentru mașinile BMW.
Periodic, trebuie să mă ocup și se schimbarea filtrelor, acele consumabile care prelungesc viața mașinii, Filtrul de aer e o componentă vitală a mașinii, prin intermediul acestui filtru motorul „respiră” și poate să dea randament maxim. Pisicile nu vin echipate cu așa ceva, drept urmare sunt chinuite de ghemotoacele de blană pe care le înghit și le elimină suferind. Ce s-ar întâmpla dacă motorul mașinii mele s-ar îmbâcsi de praf și impurități? El nu poate să scape de ceea ce îl deranjează și trebuie să îl îngrijim noi. Un alt filtru vital pentru mașina mea este cel de combustibil. Acesta acționează ca un fel de litieră și cum o litieră curată înseamnă fericire și bucurie, voi schimba periodic și acest filtru.
De acum înainte nu mai deparazitez pisica, ci schimb uleiul mașinii. Aleg ulei original BMW, tot de la eXclusiv OEM pentru ca mașina să nu aibă, figurat vorbind, purici. Doar cu un ulei special creat pentru ea mașina va funcționa ca la carte, timp îndelungat, fără probleme. Nu în ultimul rând, de aici înainte voi alege să alimentez de la pompa care oferă un combustibil de calitate, fără reziduuri multe și periculoase pentru piese și motor. Asta ar trebui să fie ușor de pus în practică, nimic nu se schimbă față de ceea ce făceam anterior pentru sănătatea motănelului meu: furajele ieftine din hypermarket le face rău animalelor de companie, sunt pline de aditivi periculoși și echivalează cu mâncarea de tip fast-food, pe când mâncarea special creată pentru ele le ajută pe prietenele noastre necuvântătoare să fie sănătoase și voioase mulți ani lângă noi, stăpânii lor iubitori. Constat că asemănările dintre cele două pisicuțe, Băiatu' și BMW - BOY, mă fac să-mi fie tot mai dor de pisoiul dispărut. Unde s-o fi dus? Doar nu s-o fi transformat în mașină? Oare BMW - BOY e chiar Băi...

Am deschis ochii speriată. Am ieșit din casă, m-am uitat în jur, dar nu zăream nicio mașină, niciun BMW, doar atât:
sursă foto: arhivă personală
Totul fusese un vis... De cum m-a zărit, Băiatu' a venit spre mine, mieunând nevoie mare după masa lui. Cred că m-am gândit prea mult la Sedanul acela și beneficiile pe care le oferă mașinii tale utilizarea pieselor originale. Dacă mă gândesc bine, cred m-aș fi descurcat destul de bine să îngrijesc mașina, eXclusiv OEM ar fi fost aliatul meu de nădejde în întreținerea unei „feline” BMW...

Articol scris pentru SuperBlog 2018

Comentarii

Iulia Kelt a spus…
Probabil proba care îmi dă cele mai mari bătăi de cap. :D Succes!
Daniela Veres a spus…
E lesne de înțeles de ce :)) Mulțumesc, asemenea și ție!

Voi citiți...