Kiwi?


Tocmai ce am venit de la verisorii mei mai mici.

Le-am facut si lor cunostinta cu Alvin and the Chipmunks (filmul asta a pus stapanire pe mine, am fost la cinema sa vad 2-ul, astazi m-am uitat la 1), i-am explicat ceva chestii verisorului meu, pana aici totul banal.

Dupa cateva minute am mers in bucatarie si matusa curata kiwi. Am mancat cateva felii dupa care, ca de obicei atunci cand mananc kiwi, a inceput sa ma usture limba. Da` rau de tot! Si acuma mai am o senzatie de usturime :|

Intrebarea e: toata lumea are senzatia asta dupa ce mananca kiwi sau numai eu? O fi din cauza samburilor? Sau nu e tocmai un fel de mancare adecvat unei weweritze?

Comentarii

Mada a spus…
si eu am aceeasi senzatie, dar kiwi e bun, in general .:))
Daniela Veres a spus…
@Mada: uit de toata usturimea cand simt aroma unui kiwi bine copt:X
Em. a spus…
Si eu am senzatia de usturime.
Si de salivare in exces ( aka. balire).

Mi-ai facut pooftaa =p~
xayide a spus…
si mie mi-ai facut pofta. foarte pofta. cred ca o sa mai iau niste clementine, sa-mi treaca pofta.
Daniela Veres a spus…
@Xayide: tocmai de asta ador iarna: CLEMENTINEEEE :))

le mananc in cantitati industriale :))
Anonim a spus…
tocmai am mancat 6 kiwi:))unul dupa altul...primele au fost ok..dar pe al al 4-lea au inceput piscaturile..si acum ma ustura limba de morr..;))
probabil e din cauza faptului ca e un fruct prea acid...in fine=))tot ma pisca

Voi citiți...