Bijuteriile INDIRA îți fac fiecare zi mai frumoasă

Există concepția că bijuteriile se pretează cel mai adesea evenimentelor importante. Dar n-o fi, oare, fiecare zi o celebrare a vieții? De ce să aștepți un eveniment formal pentru a purta setul tău preferat de bijuterii? Bucură-te de fiecare clipă și accesorizează-ți ținutele preferate cu o bijuterie care să te scoată din anonimat și să îți evidențieze unicitatea.

Bijuteriile, o parte din viața mea

Din aur sau din argint, cu pietre semiprețioase ori simple, bijuteriile au făcut parte mereu din viața mea, încă de la naștere. Apoi, câteva borne din viața mea, o parte din realizări sau aniversări au fost celebrate cu un cadou bijuterie. În timp, mi-am dat seama că un colier discret sau un inel nu doar că accesorizează o ținută, ci podoabele au puterea de a te face să te simți special și purtarea lor vine la pachet cu câteva avantaje.

3 avantaje pe care le aduce purtarea bijuteriilor 

💍 Îți fac ziua mai frumoasă, mai veselă
Este cunoscut faptul că metalele și pietrele prețioase emană energii pozitive și le absorb pe cele negative, astfel încât niște bijuterii de argint, de exemplu, te pot scăpa de stres sau de emoțiile care te pot conduce spre blocaje energetice majore. 

💍 Te fac să te simți mai încrezătoare
Aceleași energii benefice pot contribui la creșterea stimei de sine și a moralului, dar dincolo de latura nevăzută, chiar și aspectul unei combinații reușite dintre o ținută și o bijuterie creează un impact vizual care te face să te simți specială.

💍 Îți aduc aminte de un moment aparte sau de o persoană dragă
Toate bijuteriile sunt frumoase, unice în felul lor, dar cele confecționate din argint sau aur trec testul timpului și rămân în colecția unei femei vreme îndelungată, uneori piesele moștenindu-se de la o generație la alta. Astfel, și persoana care a oferit bijuteria cadou va rămâne mereu în memoria celei care a primit-o sau îți vor aduce aminte de cele mai frumoase momente din viața ta.

3 bijuterii  cu totul speciale din colecția personală

Primii mei cercei
Îi am și acum pentru că ne leagă amintiri deosebite. Povestea lor și a mea, a noastră, începe în cea de a doua lună de sarcină a mamei mele. Deși m-am născut într-o perioadă în care tehnica medicală modernă lipsea și sexul copilului rămânea surpriză până la ziua nașterii, mama mea avea certitudinea că va da viață unei fetițe. Așa că, la scurt timp după aflarea veștii că este însărcinată, a și cumpărat cerceii. Îi am și astăzi și îi prețuiesc enorm.

Cerceii mamei
Când am împlinit 18 ani, mama m-a cadorisit cu o parte din bijuteriile ei, cea mai remarcabilă piesă fiind o pereche de cercei. Sunt vintage, și ei vin cu o poveste proprie, mama mea i-a primit cadou de la bunica mea și valoarea lor sentimentală este inestimabilă. Faptul că sunt atât de vechi le adaugă și un strop de unicitate. Sunt minime șansele să mai întâlnesc o persoană care să poarte acest model.

Un set din argint cu cristale turcoaz
Un colier cu pandant și o pereche de cercei cu șurub de o simplitate remarcabilă îmi astâmpără dorul de mare, soare, cer senin, de vară. Sunt născută vara și iubesc tot ceea ce ține de acest anotimp. Acest set îmi aduce aminte de una din cele mai frumoase vacanțe pe care am petrecut-o la malul mării. Am purtat atunci acel set și, mereu când îl privesc sau îl port îmi amintesc ecoul valurilor leneșe, de apa în care cerul se oglindea cât era ziua de lungă. 

De aceea, când trebuie să alegi un cadou potrivit pentru o femeie specială din viața ta, poți să optezi pentru o bijuterie, având certitudinea că nu vei da greș, deoarece un asemenea cadou va aduce un strop de culoare în viața ei, o vor face să se simtă deosebită și, în plus, când va purta bijuteria, tu vei fi în gândurile și în sufletul ei.

Cum alegi cele mai potrivite bijuterii?
Ținând cont de experiența personală, aș recomanda ca bijuteriile să fie în ton cu personalitatea celei care le poartă și, pe cât posibil, alege bijuterii unice.

INDIRA oferă o gamă bogată de bijuterii unice create după un design propriu ce conferă autenticitate brandului. Distanțându-se de ideea că bijuteriile se poartă doar la ocazii, INDIRA ponește de la crezul că bijuteriile au menirea de a ne accentua frumusețea naturală și de a aduce un strop de bucurie în viața celor care le poartă.

Și pentru că fiecare femeie este unică, la fel și stilul ei, printre bijuteriile din argint INDIRA vei regăsi inele și coliere cu pietre semiprețioase, minimaliste sau statement, cercei tip cuff îndrăzneți sau brățări de picior atrăgătoare și multe altele ce îți oferă libertatea de a experimenta și descoperi propriul stil, ce îți reflectă starea de spirit, indiferent dacă te simți îndrăzneață, elegantă sau chic. Și, mai ales, sunt pretabile să devină acele bijuterii neprețuite din colecția unei femei. Iată câteva propuneri de cadouri potrivite pentru cele mai importante femei din viața ta:

Inel din argint cu chihlimbar pentru mama
Chihlimbarul este o piatră deosebită, care emană o căldură și o stare de calm sinonimă cu îmbrățișarea unei mame. Toată grija maternă parcă s-a strecurat în miezul acestui soare solid, miniaturial, extras din adâncurile pământului. Inelele cu pietre naturale sunt o alegere perfectă pentru acele persoane pe care dorim să le știm mereu în siguranță, ferite și de cel mai mic rău.


Colier din argint Connected pentru o soră sau cea mai bună prietenă
Două cercuri întrepătrunse, un simbol perfect al prieteniei infinite, necondiționate, al unei relații cum numai între surori poate exista ori între două prietene care sunt aproape atunci când viața surprinde cu obstacolele ei. Colierele din argint fac parte din cele mai îndrăgite cadouri atunci când vine vorba de cadouri între prietene!


Cercei pentru o fiică
Cerceii sunt un cadou ideal atunci când în viețile noastre apare o domnișoară, o viitoare femeie. Dată fiind povestea mea cu primii cercei, e lesne de înțeles de ce recomand o bijuterie pentru nașterea unei fetițe, pentru botez sau prima aniversare. Pentru o fiică, indiferent de vârsta ei, cerceii din argint reprezintă o atenție ideală!


De ce INDIRA?

💍 Pentru că te bucuri de exemplare unice, astfel că vei oferi un cadou cu totul special.
💍 Pentru că atenția la detalii este și ea importantă, atât când este vorba despre realizarea bijuteriilor, cât și în ceea ce privește ambalajul deosebit oferit cadou.
💍 Pentru că există un program de loialitate atractiv (inviți un prieteni și primești un cupon în valoare de 20 lei, puncte care aduc discount sau chiar cashback 10% la toate comenzile).
💍 Pentru că întreaga experiență este concepută astfel încât tu să te bucuri încă din clipa în care ai plasat comanda și mult timp după ce ai primit bijuteria.


Sursă foto: INDIRA
Articol scris pentru Spring SuperBlog

Comentarii

Voi citiți...