Keep calm and let me do your make up

E o zi mohorâtă la Oradea și plouă cu găleata, semn că toamna își intră în drepturi. E una din acele zile în care pijamalele îți devin o a doua piele, când ești învelit în plapuma caldă mai ceva ca o pradă încolăcită de un boa constrictor. Dar trebuie să ieșim de la căldurică, să dezlipim pijamalele de pe noi, căci astăzi ajung tricourile cu personalitate de la tshirts.ro. Foarte drăguță inițiativa sponsorilor de a ne da ocazia să ne bucurăm de un tricou amuzant sau personalizat. Și pentru că în magazinul de tricouri sunt aproximativ 200 de modele disponibile, plus infinitatea proprie de idei, decizia a fost grea. Inițial, mi-a atras atenția cel cu mesajul „Frec menta”, dar am renunțat pentru că era prea tristă povestea circumstanțelor în care am ajuns să tai frunză la câini. Apoi, m-am oprit la cel cu „Nu am nevoie de Google, nevastă-mea le știe pe toate”, dar nu mi se potrivea mesajul în totalitate, așa că am vrut să îl adaptez, cu un mesaj pentru „hateri”, să fie „Nu am nevoie de Google, le știu deja pe toate”, dar iar nu ajungeam nicăieri. Așa că am ales să îmi personalizez un tricou care să surprindă partea constructivă a acestei etape din viața mea: machiajul și pasiunea pe care o am pentru această formă de artă. Drept urmare, „Keep calm and let me do your make up” să fie! Cu atat mai mult cu cât ideea tricourilor reprezentative pentru un business mi se pare foarte originală și utilă, iar dacă sunt și haioase, cu atât mai bine. Am ajuns la această concluzie când am văzut, la un restaurant cu autoservire din Timișoara, că fetele aveau, și cred că încă au, tricouri cu mesaje care îți atrag atenția, pe care nu le uiți așa ușor, de exemplu: „Mâncarea e ca dragostea: trebuie să pui suflet!” sau „Specialitatea casei: răbdări prăjite”. Aceste mesaje nu au cum să nu îți smulgă un zâmbet în cea mai proastă zi și să nu te simți „ca între prieteni”. Aș fi vrut să vă spun mai multe, dar tocmai ce m-a contactat curierul. Tricoul meu e aici!

Curierul a fost foarte amabil, prompt, iar ambalajul este intact... Desfac cu nerăbdare plicul. E ca și cum Moș Crăciun ar fi venit cu două luni mai repede. În avanpremieră. Și iată-l: tricoul meu cu personalitate. Îl îmbrac, fac niște poze (între timp, ceasul face tic-tac, tic-tac de vreo 1000 de ori, până iese poza cea bună) și trecem la fapte... la recenzie.

Aspectul general: Tricoul a fost împăturit foarte frumos și ambalat cu grijă, să nu se șifoneze. Poate mi l-am ales puțin mare, cred că îmi era bună și mărimea S, dar oricum intenționam să îl port peste un tricou cu mânecă lungă. Plus că trebuie să am mobilitate când machiez pe cineva.

Calitatea materialului și a imprimării: Ambele fără cusur. Am o manie când cumpăr haine, online sau nu, trebuie să le întorc pe toate părțile ca să mă asigur că nu au defecte. Tricoul acesta a trecut cu brio de scanarea minuțioasă cu „infraverzii” din dotare. Tricoul e dintr-un bumbac destul de gros, „de categorie grea” dacă ar fi să ne luăm după eticheta care îl descrie ca fiind „heavy cotton”. Imaginea imprimată este... HD! Pentru că se văd și detaliile acelea delicate din fundal, care credeam că vor fi neglijate sau că nu vor putea fi surprinse cu atâta acuratețe.

Procedura de comandă: Foarte simplă și comodă. Fără niciun dubiu că totul la acest magazin online e foarte comod! Oricine își poate personaliza un tricou la un preț foarte bun. Tot ce trebuie să faci e să ai o imagine reprezentativă pentru tine și să urmezi pașii: selectarea culorii tricoului, selectarea mărimii, introducerea și potrivrea imaginii. Totul e atât de simplu încât parcă mai lipsea numai butonul „PRINT”, să iasă tricoul direct din imprimanta de pe birou. Un mare avantaj este și că tu, ca și client ai o contribuție și poți să-ți previzualizezi produsul creat. Clar nu vei deveni Cătălin Botezatu din două click-uri, dar dacă ai în minte imaginea tricoului perfect, cei de la tshirts.ro vin cu experiența lor de peste 10 ani în domeniu, iar rezultatul nu are cum să nu fie pe măsura așteptărilor.

Un tricou cu personalitate: Îmbrăcămintea pe care o porți trebuie să te reprezinte pe tine, nu să țină cont de o anumită tendință. Tricoul mi se potrivește în primul rând pentru că am ales să fie roșu, una dintre culorile care-mi sunt cel mai dragi. Majoritatea derivate din roșu. La nivel fizic, multe persoane mi-au spus că este culoarea care mi se potrivește cel mai bine, având în vedere culoarea ochilor și a părului. Roșu simbolizează entuziasm, putere, căldură, încredere, dinamism. În unele culturi chiar noroc și prosperitate. Adică tot ce am nevoie pentru această mică „afacere”, pentru acest prim pas oficial în lumea machiajului. Iar mesajul imaginii completează simbolistica cromatică. Prin acest tricou, pe care îmi propun să îl port de fiecare dată când vor veni prietenele mele să le pregătesc pentru un eveniment, vreau să le transmit că sunt sigură pe mine, pe mâna mea, pe imaginația mea. Că nu voi comite greșeli care să le facă să arate ca pânza unui pictor beat, chiar dacă sunt la început. Să se relaxeze, sunt pe mâini bune. Keep calm and let me do your make up!

P.S. Nu mă pot abține să n-o zic și ca pe la noi, în Crișana: Șezi blând și lasă-mă să te feștesc! 
P.P.S. Cred că acesta va fi mesajul de pe următorul tricou!


Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Unknown a spus…
Hahaha! Da, dragut mesajul din P.S.!
Sa-ti poarte noroc!

Voi citiți...