Dacă SuperBlog ar fi o școală... #Finalistă

... ai învăța ce înseamnă o competiție echitabilă, la care participanții uimesc prin empatie când așteaptă cu sufletul la gură notele care se lasă așteptate. Ei nu sunt rivali, nu se subminează și atmosfera este una jovială, prietenească, de parcă te-ai cunoaște cu fiecare membru al grupului de Facebook. La ce oameni minunați a adunat laolaltă comunitatea asta, nici nu ai cum să rămâi indiferent.

... ai învăța că tu însuți ești propria ta barieră și că numai tu poți alege între a-ți depăși limitele sau a te da bătut în fața celor mai frecvente piedici: o notă nesatisfăcătoare, program prea încărcat, lipsă de inspirație. După maratonul din noiembrie-decembrie și rezultatele obținute, care m-au surprins într-un mod neașteptat de plăcut, am decis ca și primăvara să mă prindă tot în postura de finalistă. Nu se poate altfel. În mai puțin de două luni, am aflat lucruri noi despre propria persoană: nu credeam că sunt mai multi-tasking decât un smartphone. Și totuși, am jonglat cu toate: SuperBlog, curs de fotografie, orele de predat de dimineață, treburi casnice și multe altele. De când particip la concurs n-am pățit să nu am articolele finalizate până în ultima zi. Am aflat acum. Cam toată ediția s-a desfășurat așa...

... ai învăța că roadele răbdării și ale stăruinței sunt mai dulci ca mierea. De multe ori gândurile mele au fost vizitate de un drăcușor care insista: „Lasă-te! Pentru ce te mai chinui? De ce continui să îți storci creierul? Nu vezi că ieși tot prima sub premii?” Nu l-am luat în seamă, m-am luptat cu el și iată-mă ajunsă la linia de sosire ca finalistă, cu două premii care mă mulțumesc și de care m-am bucurat enorm. A meritat răbdarea! În primul rând, am câștigat premiul I cu 100 de puncte la cea de a șasea probă, sponsorizată de Dodo Pizza. 500 de lei. Apoi, la proba cu numărul 15, îngerașii pufoși s-or fi gândit „Ia să-i dăm fetei ocazia de a-și cheltui premiul într-un loc de poveste!”. Și am câștigat un sejur de cinci nopți la mare, cu demipensiune la Hotel Miorița din stațiunea Neptun. Înscrisă în competiție ca de obicei, să răspund la noi provocări prin ceea ce îmi place mai mult și mai mult să fac - să scriu - m-am trezit cu cele două premii la care nici nu m-aș fi așteptat. Atât am știut și am fost sigură: că am scris cu drag și m-am bucurat enorm când mesajul meu a fost perceput ca atare și de către jurii. Ba mai mult, am reușit o performanță: toate punctajele obținute trec de 90 de puncte!

Așadar, SuperBlog e școala care te învață să pierzi și să câștigi, te determină să fii mai bun cu fiecare probă, cu fiecare provocare. SuperBlog e un fel de dascăl care te învață să te bucuri de reușita celuilalt și nici nu are cum să fie altfel, când comunitatea e atât de închegată. De pe locul IV îi felicit pe câștigători și pe toți cei adunați la linia de sosire, căci perseverența, munca și creativitatea v-au adus aici. În final, vreau să mulțumesc tuturor celor care mi-au parcurs articolele înscrise în competiție, deoarece un scriitor, fie el unul experimentat sau simplu blogger, ar cere de pomană stelelor și lunii dacă n-ați exista voi, cititorii.

Comentarii

HR Passion a spus…
Felicitări pentru un concurs foarte foarte bun, pentru articole inspirate și faine, pentru ca asa cum ai zis si tu in acest articol, am devenit mai buni odată cu Superblog!
Catalina a spus…
Felicitări! Mă bucur că am descoperit blogul tău. Să știi că deși esti pe IV, scrierile tale sunt foarte valoroase și asta o dovedește și faptul că ai avut punctaje de 100 de puncte. Performanță cu care eu nu mă pot lăuda.
Dana Codori a spus…
Sincere felicitări!
Ai dreptate în tot ce ai scris. SuperBlog este un fel de școală pentru noi, însă este și un loc al prieteniei. Mult succes în continuare!
Daniela Veres a spus…
Vă mulțumesc pentru aprecieri! Se adeverește faptul că am tras concluziile corecte referitoare la comunitate, la valorile pe care le cultivă acest concurs atunci când faci tot posibilul să fii fair-play.

Voi citiți...