Turist. Caut hotel

(O nouă emisiune de divertisment a debutat în prime time în această seară pe canalul „Holiday”. Pe principiul fiecare categorie umană caută ceva la TV - unii caută scandal, alții nevastă - emisiunea  urmărește povestea a zece oameni dependenți de vacanțe, care luptă pentru câștigarea sejurului ideal, „calculat” de experți în domeniu.)

-Bună seara tuturor telespectatorilor! Sunt gazda voastră, Ion Ionescu. Pregătiți pentru provocările „Turist. Caut hotel”? Vom afla împreună care sunt gusturile celor zece concurenți în materie de călătorii: cazare, masă, transport, iar la finalul episodului, experții noștri în vacanțe de vis, aceste pețitoare într-ale relaxării și petrecerii unui timp liber de calitate, îi vor găsi fiecăruia dintre ei un „hotel pereche”. În mâna voastră, a publicului de acasă, stă acordarea premiului cel mare: un sejur la unitatea pe care specialiștii noștri o consideră ideală pentru ei. Votați-vă preferatul prin SMS la numărul afișat pe ecran după fiecare ediție și trimiteți-l în vacanța visată. Dar să nu lungim vorba. Iată prima noastră concurentă!

Daniela, blogger, Oradea, 25 ani
  • Ocupație: profesor de limba română, blogger în timpul liber
  • Pasiuni: gătitul, arta fotografică, vacanțele (consideră ideală îmbinarea ultimelor două)
  • Are frică de avion, dar adoră călătoriile (oricât de) lungi cu trenul
  • Destinație preferată: orice locație care presupune odihnă la soare, pe malul mării
-Bună tuturor! Numele meu este Daniela, am 25 de ani și sunt o mare iubitoare de călătorii, deși programul încărcat nu îmi permite să plec atât de des precum mi-aș dori. M-am născut și trăiesc în Oradea. Sunt pasionată de fotografie, am absolvit chiar și un curs de artă fotografică, iar vacanțele mă prind cu aparatul foto mereu pregătit să surprindă cele mai inedite cadre. 

-Ca să ne dăm seama ce fel de profil turistic are prima noastră concurentă, reporterii noștri i-au luat un „interviu de vacanță”, încercând să îi elibereze un „buletin de turist” cu datele la zi. Oare ce unitate de cazare va fi „Domiciliul de vacanță” al concurentei noastre? Să descoperim împreună, urmărind materialul.

Reporter: Prezintă-ți semnalmentele de turist!
Daniela: Sunt un turist liniștit, un turist care caută o atmosferă calmă, relaxare, cu scopul reîncărcării bateriilor. Cu toate acestea, nu vreau să devin sclava rutinei, îmi place să explorez împrejurimile, să fac plimbări lungi, dar nu pe trasee dificile. De obicei, îmi planific de dimineață întreaga zi în funcție de prognoza meteo. O zi de vacanță ideală trebuie să fie îmbinarea armonioasă între relaxare și mișcare în aer liber. De pildă, o zi perfectă la mare ar începe cu un mic-dejun copios, urmat de o plimbare lejeră până la plajă unde, preț de două-trei ore, m-aș lăsa îmbrățișată de valurile spumoase și aș cădea pradă sărutărilor razelor de soare. Restul programului l-aș completa cu vizite în împrejurimi: dacă există muzee, concerte, evenimente culturale, obiective turistice, orice m-ar lăsa să iau pulsul zonei.

Reporter: Cum ai defini vacanța ideală?
Daniela: Dacă ar fi să definesc conceptul de vacanță așa cum îl percep eu, ar fi o oază de liniște din calea zbuciumului de zi cu zi. Vacanța ideală ar fi un sejur la mare, vara, la un hotel cu piscină, cu servicii de masă care să alinte papilele gustative și sufletul. Vacanța ideală e acea amintire ce rămâne imprimată pe suflet ca o fotografie pe care o scoți din când în când din sertărașul cu amintiri neprețuite și doar revederea acelei imagini pare a te purta în timp... Ajungi să retrăiești la o intensitate ireală întreaga experiență prin prisma amintirii.
arhivă personală
Reporter: Turistul e și călător. Cu ce călătorește turista Daniela în drumul spre oaza ei?
Daniela: Mi-e frică de avion. Știu că unii s-ar prăpădi de râs la auzul spuselor mele, dar numai ideea de a decola mă face să îmi piară cheful de ducă. Dacă toate călătoriile ar fi pe bază de transport aerian, aș sta numai acasă. În schimb, ador să călătoresc cu trenul. Oriunde. Oricât. Nu mă tem de întârzieri. Pur și simplu nu mă satur de simfonia roților de oțel. De aceea, îmi caut mereu cazare în apropierea gărilor.

Reporter: Destinație de lux sau confort la prețuri imbatabile?
Daniela: Prefer confortul, amabilitatea personalului, curățenia, bunul gust în amenajarea camerei, aceste atribute nefiind specifice doar unităților de cinci stele. Și cum în majoritatea cazurilor calea de mijloc e cea mai bună alegere, prefer un hotel de trei stele.

Reporter: All inclusive sau self-catering?
Daniela: Personal, nu vreau să depind de unitatea de cazare cu masa de prânz, deoarece este foarte posibil ca orele amiezii să mă prindă explorând împrejurimile, asta însemnând și restaurante cu specific local. Apoi, de gătit, gătesc acasă, aș vrea să nu am amintiri cu cratițe din vacanță. Demipensiunea e cea mai înțeleaptă decizie când vrei să ai asigurate un mic dejun care să te umple de energie și o cină delicioasă care să încununeze o zi desăvârșită. Și pensiunea completă poate fi o soluție atunci când călătorești cu copiii, printre avantaje numărându-se și evitarea cozilor de la terase sau autoserviri, siguranța unei mese proaspete și confortul.

-Care este locația de vis a concurentei noastre? Ce au pregătit specialiștii noștri pentru ea? Vom vedea împreună, după o scurtă pauză de publicitate. Rămâneți cu noi!

*

-Bine v-am regăsit, dragi telespectatori! Al vostru Ion Ionescu vă invită alături de cei zece iubitori de vacanțe să le urmăriți profilul de turist și să decideți care dintre ei merită împlinirea dorinței. Puteți face asta votând concurentul preferat, după finalul fiecărei ediții. Dar să nu mai lungim vorba. Alături de noi se află prima noastră concurentă, Daniela, care este nerăbdătoare să afle ce i-au pregătit experții noștri, să fie, oare, pe placul ei?
-Tu, Daniela, ești pregătită?
-Daaa! Sunt foarte nerăbdătoare!
-Haideți să privim împreună spre ecranul din spatele nostru!

hotelmiorita.ro
Hotelul din Neptun este alegerea perfectă când îți dorești un sejur odihnitor la malul Mării Negre. Unitatea este complet renovată și s-a redeschis în anul 2018, așteptând turiștii cu 346 de camere disponibile, de trei stele sau superioare, cu balcon sau fără. Amplasarea în partea de nord a stațiunii, în apropierea pădurii și a lacului Neptun I, îl face o adevărată oază de liniște și relaxare, iar o plimbare de seară în cochetul Parc Steaguri care se află la doar 10 minute de mers pe jos este o încântare pentru fiecare turist dornic să surprindă în fotografii frumusețea locului. În plus, hotelul îndeplinește criteriile deosebit de importante menționate de Daniela: există piscină, asigură servicii de masă după preferințele fiecăruia, în sistem fișă cont pentru prânz și cină, având contract cu terasele din zonă, se poate ajunge foarte ușor cu trenul, distanța dintre gară și hotel fiind de numai 700 de metri. De altfel, tot 700 de metri despart unitatea de cazare de cel mai important obiectiv al zonei: malul mării. Să fie un semn? Amplasamentul hotelului la jumătatea distanței dintre gară și mare să fie, oare, un indiciu că am găsit „hotelul pereche” pentru concurenta noastră, acea jumătate pe care fiecare turist o caută?

-Minunată destinație pentru un sejur la malul mării! Ce părere ai, Daniela?
-Nu am cuvinte, e croită exact pe gusturile mele...
-Dacă v-a plăcut profilul turistic al concurentei noastre, votați-o ca să primească Buletinul de Turist oferit de emisiunea „Turist. Caut hotel”, buletin care îi poate transforma recomandarea în realitate. Până data viitoare, când vom întâlni un alt concurent cu dor de ducă, al vostru Ion Ionescu vă dorește toate cele bune și vacanțe cât mai dese! Pe curând!
prelucrare personală
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019

Comentarii

Oanahrp a spus…
Moaaa ce talente ai, vreau și eu un buletin cu 10 ani mai tanara :))
Daniela Veres a spus…
Se rezolvă! :))

Voi citiți...