O debutantă în vacanță

2017. Septembrie. Clopoțelul sună pentru întâia oară în noul an școlar. Dar pentru cine bat clopotele? În mod cert, nu doar pentru elevi, ci și pentru profesori, anunțând noi provocări, noi realizări alături de învățăcei. Pentru unii profesori, clopoțelul anunță debutul carierei didactice. Unul din acei profesori sunt chiar eu.

De mică mi-am dorit să fiu la catedră și să transmit mai departe elevilor gustul dulce al lecturii și sudoarea cea rodnică a tainelor gramaticii limbii române. Când mai anevoios, când mai agale, anul școlar 2017-2018 a trecut precum un porumbel în zbor și s-a încheiat culegând roade dintre cele mai bogate și îmbucurătoare. După un an de muncă, așteptam ca un școlar sosirea vacanței de vară, primul concediu, care a venit însoțit de o mică bucurie, o ocazie de a celebra reușitele și de a-mi încărca bateriile pentru noi provocări: s-au acordat tichete de vacanță în valoare de 1450 lei.

Ce sunt tichetele de vacanță?
Sunt un fel de bonuri pe care le poți folosi în turismul românesc pentru a achiziționa cazare, masă și diverse programe turistice, iar beneficiarii sunt angajații din sectorul public și companiile private. Sub formă de card sau pe suport de hârtie a câte 50 de lei bucata, tichetele sau voucherele de vacanță sunt sentința unui sejur de vis pe plaiurile mioritice, atunci când ai alături ajutoare cu experiență în alegerea unei unități hoteliere pe placul tău și nu doar atât, te ajută chiar și la prelucrarea tichetelor, ca tot ce-ți mai rămâne să faci este să te bucuri de sejur. Un astfel de ajutor e Travelminit.

Plata cu tichete de vacanță prin Travelminit - garanția unui sejur de poveste cu minim efort
Dacă am fost debutantă în învățământ, am fost „debutantă” și într-ale tichetelor de vacanță. Cu Travelminit, programarea călătoriei poate deveni un fleac, respectând câțiva pași simpli. Iată cum îmi planific din fața monitorului, din confortul casei, întreaga vacanță:
  • Analizez lista cu cele peste 1500 de unități de cazare din România, care acceptă plata cu tichete de vacanță și aleg varianta potrivită cerințelor mele;
  • Fac o rezervare online la unitatea de cazare aleasă, precizând că urmează să achit cu vouchere (cumpărând cazare, pot să aleg și servicii de masă, în cazul în care unitatea oferă astfel de facilități);
  • După validare, trimit voucherele prin curier sau prin prioripost la sediul Travelminit din Cluj-Napoca;
  • Cel mai important pas: las grijile la o parte și aștept sejurul.
Rețeta unui concediu reușit cu tichete de vacanță
După parcurgerea primilor pași, cei organizatorici, putem păși cu încredere pe poteca lină a relaxării. De multă vreme mi-am dorit să vizitez Băile Herculane și împrejurimile, celebra stațiune fiind la doar 17 kilometri distanță de locul în care apele Cernei îmbrățișează cu patimă apele marelui fluviu, Dunărea, într-un cadru natural de o frumusețe spectaculoasă.
travelminit.ro
Am ales o pensiune cochetă din Pecinișca, cum e cunoscută partea dinspre gară a stațiunii, și anume Pensiunea Magic, situată pe strada Trandafirilor. La propriu. Sute de trandafiri parfumați te însoțesc, de-a lungul trotuarelor, în drumul spre inima stațiunii. Ce plăcere poate fi o astfel de drumeție! Am rămas impresionați de această pensiune încă de când am ales-o online și ne-am bucurat să vedem că totul arată ca în fotografiile de prezentare. Prețul a fost un criteriu foarte important în alegerea noastră, deoarece am dorit confort, personal amabil, priveliște, liniște și mese delicioase, nu am urmărit unități de cazare cu spa, piscină sau tratament, deoarece am vrut să explorăm zona, căci nu puteam ajunge până aici și să nu salutăm Dunărea. Ba chiar să facem o plimbare cu barca.
arhivă personală
În primul rând, ne-am bucurat de stațiune și de priveliștea pe care o oferă această pensiune. Camerele cu orientare spre șosea care, contrar așteptărilor, nu sunt zgomotoase deloc, deoarece nu prea este trafic în timpul nopții, oferă o panoramă impresionantă a munților Domogled, cu stâncile lor brăzdare de ape și vânturi, cu pini negri de Banat ce se înalță răzleți din palatul de piatră. Camerele orientate spre curte privesc spre munții Cernei, un masiv împădurit, încrustat parcă de smaraldul coroanelor bogate. Am achitat 560 de lei pentru patru nopți de cazare în cameră dublă și 595 de lei pentru pensiune completă. Total: 1150 de lei.
În al doilea rând, recomand tuturor celor care ajung în Băile Herculane să nu rateze șansa de a vedea Dunărea la Cazane, iar celor care vizitează această zonă de intrare a fluviului pe teritoriul românesc le recomand să ia în considerare și Băile Herculane ca un posibil obiectiv pe lista lor „De vizitat”. Noi nu am ratat șansa de a admira panglica învolburată ce separă Carpații și Balcanii.
arhivă personală
Valabilitatea acestor tichete este de un an, dar știți vorba aceea: „Nu lăsa pe mâine ce poți vizita azi”, așa că, la scurt timp după întoarcerea de la Băile Herculane, am trimis o nouă solicitare prin Travelminit, de data aceasta către hotelul La Maisonnette din Brașov. Nu mai vizitasem niciodată acest minunat oraș, iar acordarea tichetelor a adăugat o destinație de vacanță la planul inițial, deoarece mi-au mai rămas câteva neconsumate. Acest hotel este amplasat chiar în centrul Brașovului, în apropiere de Biserica Neagră. Nemaipomenit pentru a respira prin fiecare por atmosfera locală! 300 de lei am mai avut la dispoziție, astfel încât am optat pentru două nopți cu mic dejun inclus. 320 lei camera dublă standard pentru două nopți plus micul dejun, 30 de lei pe persoană. Total: 440 lei. Diferența de 140 lei am achitat-o cu cardul.
travelminit.ro
Nu te chinui să fii pe cont propriu și nu risca să plătești comisioane. Travelminit e prietenul care te ajută să-ți pregătești vacanța după bunul plac, chiar și cu tichete de vacanță.

Articol scris pentru Spring Super Blog 2019

Comentarii

Voi citiți...