Lupta împotriva firionilor

Pe „front” se adună în jurul unui căpitan major o armată întreagă de „firioni”. Cum? Nu știți ce sunt aceia, firioni? Sunt acei inamici care apar cu miile pe pielea noastră și devin vizibili când ne e lumea mai dragă, când e vremea mai bună de mers la plajă, când suntem mai nerăbdătoare să purtăm fustița aceea scurtă și vaporoasă care se asortează cel mai bine cu o piele a picioarelor fină, foarte fină. Mai fină decât senzația de mângâierii unui gazon. De ce îi „alint” firioni? Pentru că, într-un fel îmi amintesc de celebrii minioni: sunt mulți, mici dar sâcâitori și îți dau senzația că mereu chicotesc și râd de tine, cea care încerci să le faci felul. Plus că, în încercarea de a scăpa de ei, las în urmă un dezastru, ca într-un film de comedie, ca să nu spun ca la desene animate. Încerc să îmi imaginez ce ar spune ei... Dacă i-aș auzi...

Căpetenia lor, cel mai vârtos și cel mai... înalt dintre firioni tocmai ține un discurs despre victoria lor:
-Bravi firioni, iată-ne în fața unei noi victorii! Ne-am redobândit teritoriul, în ciuda piedicilor puse de inamica noastră numărul unu! Trăiască firionii!
-Ura! Ura! se aude mulțimea scandând.
-Totuși, trebuie să rămânem fermi, deoarece Inamica pune la cale, cu siguranță, un alt plan. Un plan alpha!
Firionii devin agitați și temători.
-Curajoșii mei! Carpe diem! Carpe diem! Așa spuneau latinii!
-Cine erau „lavinii”?, se aude glasul unui firion mai prostuț.
-Latinii, incultule! Latinii erau cei care nu cunoșteau atâtea metode de a scăpa de mine, de tine, de noi. Nu contează... Ceea ce trebuie să știți este că, indiferent de câte ori va încerca Inamica să scape de noi, noi tot nu vom dispărea pentru totdeauna, neamul nostru nu va pieri în veci!... Asta doar în cazul în care nu va cădea peste noi o lumină puternică, vreo rază a unui OZN, ceea ce e cam puțin probabil, în fine... Carpe diem!
-Ura! Ura! se aud firionii din nou.
-Bravii mei, propun să profităm de aceste momente liniștite (până la următoarea epilare, care cu siguranță nu va avea loc prea târziu) să ne adunăm forțele, iar între timp putem să facem haz de necaz, să ne amintim de toate întâmplările haiose prin care a trecut Inamica doar ca să scape de noi.
Firionii chicotesc și își amintesc prin ce întâmplări au trecut de-a lungul timpului. Firionul-șef îi oprește cu un glas ferm:
-Unde este Firicel Moreno, cel despre care Inamica s-a mai plâns într-o ediție SuperBlog anterioară?
Din mulțimea adunată se aude un glas înecat:
-Aici sunt, Pilozitatea Ta!
-Arată-te, Moreno! stăruiește comandantul!
-Nu pot, m-am transformat în „cârtițoi”. E de la bâzâitoarea aceea numită epilator. Cresc pe sub piele, dar tot răul spre bine, voi trăi mai mult de data asta... Mă auziți?
-Îmi pare rău, soldat Moreno, dar nu am înțeles aproape nimic, zise firionul cel mare. Altcineva? Cine vrea să povestească o întâmplare haioasă?
Luă cuvântul Nina-Melanina:
-Deși noi suferim cel mai mult atunci când Inamica folosește ceara (cică e preferata ei, că rezultatul durează mai mult) parcă atunci mă amuz mai tare. Ați vazut-o cât se chinuie să încălzească benzile de ceară? În timpul iernii ba le pune pe calorifer, ba le încălzește cu foehn-ul, orice ar face, la final toate în jurul ei sunt lipicioase, pline de ceară. Are ce curăța! Hahaha! Sau mai bine zis, la câtă ceară rămâne pe tot ce atinge ar putea inventa noi tipuri de epilare: epilarea cu palma, epilarea cu caloriferul... Hahahahaha! Să nu mai vorbesc de primele ei „întâlniri” cu ceara. Eu mereu scăpam de benzile acelea afurisite. O vedeam cum o treceau transpirații reci, iar în momentul în care voia să tragă, număra până la trei: „Unu... doi... trei!”. Și iar de la capăt: „Unu!... Doooooi!... Treeeiii!”. Și apoi izbăvirea, strigătul de izbândă al spartanilor: „Aaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu!!!”.
Cu toții râd în hohote.
-Eu unul am râs copios când am văzut-o încălzind acele benzi cu ajutorul căldurii emanate de becul incandescent al lampei de la birou, de parcă ceara ar fi fost Icar zburând spre soare, zise râzând cu poftă Perișor Moreno, fratele lui Firicel Moreno. Cică se teme să folosească ceara clasică, cea care se încălzește pe foc, din cauză că se poate supraîncălzi. Bine că nu s-a gândit (încă!) să folosească un aparat electric de încălzire a cerii și bine că n-a auzit încă de cât de accesibile sunt kiturile pentru epilare de la Total Pro Beauty, care fac epilarea mult mai ușoară și rapidă, fără ca la final să pară că prin casă a poposit vreo familie de albine care intenționează să își facă un stup aici și fără riscul de a se arde cu ceara mult prea caldă. Și, pe lângă asta, ceara este îmbogățită cu miere, cu aloe vera, cu tot felul de extracte, care o fac potrivită și pentru cea mai sensibilă piele.
-Liniște, Perișor Moreno! se răsti căpitanul. Nu-i da idei! Dacă ne aude, praf ne face!
Toți au tăcut, numai unul continua să râdă cu poftă.
-Ai ceva de spus, Brunețel? zise căpitanul pe un ton dur.
-Iertați-mă, Pilozitatea-Voastră, dar pe când erați captiv în foliculul Excelenței-Voastre, eu, puțin decapitat, ce-i drept, căci pe atunci banda cu ceară doar a rupt puțin din mine, am asistat la un show mai amuzant decât orice banc de pe lumea asta. Inamica rămăsese fără șervețel care înlătură ceara. Ulei special nu avea, așa că a dat iama în bucătărie, începând să înlăture ceara rămasă pe piele cu ulei de floarea-soarelui. Aș fi vrut s-o întreb: „Hei, pisi, prăjim și noi o chifteluță, un șnițel?”...
Firionii încă râdeau în hohote, când o mare de ceară în doboară brusc la pământ. Simțeau cum o pătură ca de hârtie se lipește de ei, iar apoi: marele genocid, defrișarea cu o ceară naturală încălzită optim.

Le-am venit de hac! Pe data viitoare, propun un alt final:

Căpetenia firionilor privi în sus, începând a striga ca din gură de șarpe:
-Firioni! Vin extratereștrii!
N-au mai apucat să își dea seama ce i-a lovit. Inamica apelase la echivalentul bombei nucleare, distrugând miile de firioni cotropitori. Nu a fost niciun atac extraterestru, nici vreo rază a unui OZN, nici bombă de distrugere în masă n-a căzut. Firionii au fost exterminați cu ajutorul revoluționarului aparat Silkn Glide, un epilator HPL vândut de Total Pro Beauty, ce promite să scape pe oricine de armatele micilor cauzatori de coșmaruri. Iar rezultatul va fi pe viață, grație celor 50.000 de impulsuri pe care le emite.

Adio, firionilor! Acum eu am învins!


Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Voi citiți...