Keep calm and... enjoy your wedding!

Draga mea Bianca,

În această toamnă am început să scriem a cincisprezecea filă din cartea frumoasei noastre povești de prietenie. Au trecut deja cincisprezece ani de când ne-am cunoscut. La început erai „colega din prima bancă”, cea care purta mereu două codițe perfect simetrice (tatăl tău chiar avea talent la treaba asta). Apoi, în liceu ai devenit colega mea de bancă, prietena mea cea mai bună, confidenta mea. Am fost alături de tine când ai simțit fiorii primei iubiri, dar și când ai cunoscut dezamăgirea, eșecul și ți-am admirat puterea și curajul cu care treceai peste clipe triste. Dar timpul le rezolvă pe toate. Și iată că nici cazul tău nu face excepție de la regulă. După lungul șir de deziluzii și suferință, iată că vine și marea zi, ziua în care vei spune „Da!” în fața tuturor și vei păși spre altar alături de cel care te iubește necondiționat. Și cum vreau să îți mulțumesc pentru milioanele de momente petrecute împreună în toți acești ani, fie vorba despre lacrimile împărtășite sau, din contră, de momentele în care râdeam până abia ne mai puteam trage aer în piept, m-am gândit să... îți organizez petrecerea de nuntă!
Da, m-am gândit că aș putea să mă ocup de toată organizarea acestui moment atât de special pentru voi, în semn de mulțumire pentru tot sprijinul pe care mi l-ai acordat și pentru că mi-ai fost alături în momentele dificile din viața mea. Pentru că meriți să fii fericită alături de acest om minunat. Dar să lăsăm nostalgia și tristețea și să începem să scriem povestea la finalul căruia vei putea scrie cu litere aurite „Și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”. Ești pregătită?
sursă foto: https://www.facebook.com/GoldenTulipTimesHotel
Fiecare poveste începe cu „unde?” și „când?”, a voastră va începe la Restaurantul Good Old Times, din cadrul Hotelului Golden Tulip Times, pe 27 august 2016. Am considerat că e foarte avantajos să celebrezi un asemenea moment la restaurantul unui hotel, deoarece nu va mai trebui să te gândești și la cazarea invitaților care vin din provincie, în cazul în care există, iar pe ei îi scutești de alte drumuri pe șoselele aglomerate ale orașului. Așadar, după cununia civilă și cea religioasă ne vom deplasa cu toții spre această locație minunată. După săvârșirea datinilor, personalul calificat și deosebit de amabil al restaurantului îi va întâmpina pe invitați cu șampanie, vom închina cu toții în cinstea voastră, iar apoi musafirii vor fi îndrumați spre mesele lor. 
Iar pentru că îți cunosc gusturile, am ales ca sala să fie decorată în culori diafane, cum ar fi champagne, bej, crem, alb perlat, cu aranjamente florale pe fiecare masă. Am ales trandafirii galbeni, pentru că adori aceste flori, iar galbenul este culoarea ta preferată de când de știu. Nu mă pot abține să nu îți ofer o „mostră” din decorul de basm pe care îl veți regăsi când veți păși pentru prima dată în această sală în calitate de soț și soție.
sursă foto: https://www.facebook.com/GoldenTulipTimesHotel

sursă foto: https://www.facebook.com/GoldenTulipTimesHotel
După primirea invitaților, un DJ profesionist va întreține atmosfera pentru întreaga noapte, nu vreau să îți dau mai multe detalii pentru că nu vreau să stric surpriza. Dar sunt sigură că până și cei mai mofturoși invitați vor fi mulțumiți și vor dansa toată noaptea, pentru că va fi orice gen de muzică, deci se vor distra pe cinste și verișorii tăi adolescenți, pe acordurile hit-urilor momentului, și părinții, și mătușile, și unchii, căci nu vor lipsi șlagărele tinereții lor, iar pentru când se vor încălzi spiritele, va fi și un moment de muzică populară, care îi va scoate pe ringul de dans pe tineri și pe cei trecuți de prima tinerețe deopotrivă. Dar cum poate să înceapă show-ul, dacă nu cu dansul mirilor? 
Am lăsat pe final unul dintre cele mai importante aspecte: meniul. Restaurantul Good Old Times are un meniu bogat, deosebit de variat și diversificat, astfel încât va dezmierda papilele gustative celor mai exigenți invitați. Eu am ales pentru tine un meniu care îmbină tradiționalul cu elemenente gourmet, și anume, meniul „Amalfi”. Știam că va fi pe placul tău, deoarece nu lipsesc chifteluțele, nufărul din roșie cu salată de vinete, salamul de Sibiu sau sărmăluțele cu smântână și mămăligă, dar nici preparatele din pește sau sosurile rafinate ale bucătăriei internaționale. Mai pot spune două cuvinte: Poftă bună! Restul vorbelor sunt de prisos.  
sursă foto: http://restauranttimes.ro/
Ar mai fi de spus că am optat pentru varianta All Inclusive Standard, deoarece mi s-a părut foarte avantajoasă. Și ca preț, și ca servicii oferite, căci sunt incluse, printre altele șampania de la intrare, decorațiunile, DJ-ul, băuturile și... tortul! Totul la doar 59 Euro/persoană.
sursă foto: https://www.facebook.com/GoldenTulipTimesHotel
Pe final, aș vrea să vă fac o urare, dar, ca să fiu mai „nonconformistă”, vă voi face o recomandare. Pe sub rochia de mireasă și costumul de mire să aveți pregătite costumele de baie, căci de la petrecere veți pleca direct la Hotel Golden Tulip din Mamaia, pentru o săptămână de miere de poveste. All inclusive. Distracția garantată, amintirile frumoase, incluse în pachet!

Cu mare drag,
Prietena ta de-o viață

Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Voi citiți...