Anotimpurile tenului meu mixt

Primăvara
Pășesc cu încredere spre oglindă. Iubesc ceea ce văd, nu ești un ten de porțelan, ca cele ultra-editate de pe copertele revistelor, dar e lesne de înțeles că te simți bine în... pielea ta. Acum te iubesc așa cum ești: puțin mai palid, căci nu te-a văzut soarele de ceva vreme, cam uleios în „zona T”, dar asta se rezolvă cu o cremă matifiantă. Și  zona ochilor este puțin obosită că, deh! am trecut la ora de vară, drept urmare adormim după miezul nopții și ne trezim la cântatul cocoșilor. Dar pentru că ești cuminte și nu faci prostioare, te răsfăț cu afine și fericire de la specialiștii Gerovital

Vara

Mențin câțiva pași între mine și oglindă. Nu din cauză că s-ar reflecta soarele direct în ea... soarele se reflectă mai întâi în tenul meu, care aruncă săgeți orbitoare spre biata sticlă agățată de perete. Da, tenul meu mixt a fost prins sub influența „substanțelor” luminoase din razele generatoare de caniculă ale soarelui și s-a deghizat într-un veritabil ten gras. E acea perioadă din an care mie-mi place cel mai mult, iar tu insiști să ceri, în loc de înghețată și limonadă, creme ultra matifiante sau multe straturi de pudră care să țină sub control dărnicia sebumului tău. Tu crezi că faci bine? Nu, dărnicia ta mă enervează la culme! Nu ai aflat că nu trebuie să fii atât de generos cu toată lumea? Iar dacă tu crezi că faci bine și că astfel mă imiți, să știi că nu ai nicio scuză, căci eu nu îmi îmbrac toată pielea în ulei de măsline de dragul de a arăta ca o chifteluță în tigaie, ci vreau să îmi intensific bronzul, așa că nu înțeleg de ce te ungi tu cu un litru de ulei produs de tine, taman când nu am nici cea mai mică intenție de a sta la plajă? Lasă că-ți dau eu un sedativ de o să dormi toată vara: emulsie hidratantă matifiantă... o supradoză, mai precis! Știai că aceasta e doar una din minunile incluse în prima linie de produse dermatocosmetice de la Farmec? Știai că sebumul tău urmează să fie înfrânt de dioxidul de titan din compoziția acestei creme? Cum? Ți se face somn? Așa, dormi liniștit... te trezesc eu la toamnă... Până atunci, de sebumul tău se ocupă crema din gama Gerovital H3 Derma+.

sursa foto: www.farmec.ro

Toamna
Dragul meu, oglinda îmi spune că ai cam încurcat anotimpurile. Nu știu după ce calendar te ghidezi tu, dar la mine tocmai începe toamna. Toamna este acel anotimp în care vremea se răcește și cad frunzele. Toamna nu înmuguresc pomii. Atunci tu de ce insiști să „înmugurești”? Tu nu esți copac, ești ten, ești piele. Probabil întreg organismul a fost dat peste cap de fluctuațiile bruște de temperatură, dar fă bine și primește bogățiile unor măști de argilă cu suc de lămâie și lasă mugurii acolo unde le e locul, în pomi, că pe ai tăi nu îi vreau nici măcar primăvara. Iar ca să mă asigur că nu-ți vei mai face de cap, vei primi în fiecare seară un strop de cremă antiacneică.

Iarna
„Oglindă, oglinjoară... cine are cel mai fițos ten din țară?” Și oglinda se uită la mine ca și cum ar vrea să spună „Cea care stă în fața mea și mă întreabă, de parcă nici nu ai ști!” Dragul meu ten, după ce ai trecut prin toate stările posibile, cum să treci rece și nepăsător pe lângă etapa de porțiuni cu tendință de uscare, nu-i așa? Până și crema ta preferată, desertul tău cu afine, e ca un șmirghel pentru tine. Ori poate te crezi actor și vrei să imiți întotdeauna ceva, zăpada de pildă? De ce nu îmi lași nasul în pace și încetezi să mi-l acoperi cu fulgi? Crezi că nu mi-am dat seama că nu sunt de zăpadă? Te cunosc deja destul de bine și stiu că o cremă mai hidratantă iar ți-ar scoate la iveală „talentul” de a imita... un semafor, de data asta. Crema matifiantă cu afine zici că nu-ți place în sezonul rece... Dar de miere ce părere ai? Ai vrea să te acopăr cu o pătură groasă și dulce de argilă și miere pură?

Chiar și așa, cu toate nazurile tale, cu toate schimbările tale, te iubesc! Ești ca un copilaș care nu știe să spună ce îl doare și plânge pentru a atrage atenția. De fiecare dată când ai nevoie de ceva anume, dă-mi de veste! Voi face schimbările necesare, ca totul să-ți fie pe plac. Pentru că numai dacă tu ești frumos și sănătos, voi și eu fericită. Iar atâta timp cât vor exista produse românești de calitate, vor fi și soluții eficiente pentru orice problemă.
sursa foto: www.farmec.ro
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Voi citiți...