De la prieten la prieten

Salutare, prieten vechi și drag!

Ne știm de multă vreme. Eu eram abia o adolescentă când te-am cunoscut. Și mama mea te cunoaște din tinerețile ei. Cu toate acestea, peste noi timpul trece, tu rămâi la fel de tânăr. Tu sfidezi trecerea timpului. Ai fost aproape de mine mereu, a trebuit doar să te caut și tu deja erai pregătit să-mi sari în ajutor.

Ești cel mai bun prieten al meu și m-ai convins că frumusețea se manifestă mai ales prin fapte, dincolo de estetică, pentru că...

...îmi asculți problemele și apoi îmi oferi o soluție pentru fiecare din ele. Ai fost acolo când acneea mi-a invadat viața și încrederea în mine era să capituleze, dar și în verile calde când ai avut grijă de pielea mea în timp ce mă bucuram liniștită de apă, de soare, de viață. Știu că vei avea o soluție pentru orice problemă aș întâmpina, de la tenul gras, strălucitor ca luceafărul de dimineață, până la petele de pe cămașa preferată.
arhivă personală


...lupți să devii cea mai bună versiune a ta, îți schimbi înfățișarea, dar nu și principiile. Mereu am apreciat latura ta cameleonică. Îți schimbi des înfățișarea, dar e ca și cum cineva ar îmbrăca haine noi și frumoase, fără să își schimbe frumusețea interioară și fără să se dezică de la acele valori prin care s-a consacrat. Din acest punct de vedere, pot spune că ai crescut și te-ai schimbat sub ochii mei, ai urcat nenumărate trepte și ai căutat să evoluezi, să fii pe placul mai multor oameni care își puneau încrederea în renumele tău.
arhivă personală


...nu doar că te inspiri din natură, ci și îți manifești respectul față de mediu. Tu ești acel prieten care într-o lume plină de superficialitate ai decis să rămâi natural. Iar natura a rămas prima ta sursă de inspirație. Iubești delicatețea orhideelor, bogăția uleiului de argan, prospețimea bambusului, dar și plantele florei spontane transilvănene sau argila ce doarme în adâncurile munților. Iar ca să te bucuri și să ne bucuri cu aceste minuni ale naturii, tu însuți trebuie să ai grijă de mediul înconjurător. Colectarea selectivă a deșeurilor este o dovadă că grija noastră, a tuturor, față de natură este garanția ca și natura să aibă grijă de noi, iar tu deja te-ai angajat în această misiune specială.
Farmec

...iubești animalele și nu le faci să sufere
. Eu iubesc pisicile, iubesc câinii și toate viețuitoarele, cred cu tărie că și tu le iubești la fel de mult, deoarece nu testezi produsele tale pe animale, iar acest lucru mi s-a părut mereu un mare gest. Pisicile mele îți mulțumesc că nu faci să sufere nicio vietate de dragul științei.
arhivă personală


Ce-mi doresc de la tine în aceste vremuri tulburi?

Să ai grijă.

De tine, de mine, de toți cei dragi. De toți semenii noștri. Ești aliatul nostru perfect în aceste vremuri, când trebuie să avem grijă de cei care au grijă. Îmi aduc aminte de vorbele tale care m-au inspirat la acel moment, când ne-ai dat o adevărată lecție de viață care stă la baza unor din cele mai îndrăgite produse, gama Farmec. Ai spus tuturor că Frumusețea și încrederea se cultivă în familie”.

Farmec
În primăvara lui 2017, ne-ai vorbit despre importanța familiei în ceea ce privește igiena, ne-ai prezentat atunci că familia este principala sursă de formare a deprinderilor de îngrijire personală, iar produsele lansate atunci, 27 la număr, sunt menite să acopere nevoile de îngrijire ale întregii familii.

În marea familie Farmec, noua gamă Farmec, cea cu flori de orhidee, bambus, urzică şi grâu, busuioc şi cimbrişor, ulei de argan sau glicerină, pe care o găsim și astăzi pe rafturile magazinelor preferate sau în magazinul online Farmec, este concepută pentru întreaga familie și reprezintă un sprijin, un minunat punct de plecare pentru românce în ghidarea pașilor celor dragi spre frumusețe și îngrijire personală. În plus, aşa cum ai obișnuit mereu, ne-ai oferit cel mai bun raport preț-calitate. Ne-ai arătat că cel mai mare producător român de cosmetice prețuiește aceste valori, grija pentru frumos și sănătate, mai înainte de orice altceva, înainte de latura estetică, drept urmare, astăzi vii iarăși în sprijinul nostru cu un kit de îngrijire pentru corp și păr, cu produse pe alese, semn că ecourile acestei campanii sunt mereu de actualitate și merită aduse în atenția noastră. De altfel, tu știi că un copil deprins de timpuriu cu igiena va fi, la rându-i, un adult care va iubi și va perpetua curățenia și îngijirea căsuței sufletului nostru, corpul.

Astfel, această campanie poate fi reluată în contextul zilelor pe care le trăim, poate că liniștea și siguranța anului 2017 nu ne-au făcut să realizăm pe deplin rolul pe care îl joacă igiena personală în viața de zi cu zi. Să ne gândim la reîntoarcerea în comunitate, căci asta se va întâmpla în curând. Să fim paranoici, să nu mai întindem mâna în semn de salut? Să nu atingem nimic din ceea ce ne înconjoară? De ce să nu ne bucurăm de tot ceea ce făceam înainte, dar să fim mai cu băgare de seamă la igiena noastră, când există produse atât de accesibile și eficiente? Tu, prieten drag, ai toate calitățile să reiei acea lecție, să fii prezent în viața elevilor care vor reveni la școală, să ne asigurăm că timpul petrecut în sânul familiei a redeschis portița igienei personale. La început de an școlar, elevii sunt întâmpinați cu o floare, cu un creion personalizat, ce ar fi ca la acest nou început, din toiul anului școlar, elevii să găsească pe băncile lor mostre de săpun lichid, dezinfectant de mâini și alte produse de îngrijire personală? Cred că nici părinții lor nu s-ar supăra ca un astfel de set de mostre să se regăsească pe biroul lor sau pe masa de lucru, în vestiar ori unde își desfășoară activitatea.

Știu că nu ne vei dezamăgi nici de această dată.

Ai grijă de tine, ca să ai grijă de noi, dragul meu prieten Farmec!



Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020, proba 15

Comentarii

Voi citiți...