Arta a la Weweritza

Ia te uite ce de libertate!!! In fiecare zi imi permit sa postez ceva pe blog, iar azi am decis sa va arat un nou curent cultural. De fapt ce zic nou? E cel mai important curent EVER! De azi inainte intreaga lume a artei se va imparti in INAINTE DE WEWERITZA si DUPA WEWERITZA.

Prima lucrare de arta se numeste: Haute Cuisine si am realizat-o in doar cateva ore pamantesti, atat de superficiale fata de interiorul unui om chinuit de talent, un interior atemporal (ca sa intelegeti mai bine ce inseamna acest atemporal va dau un exemplu de feeling ce m-a incercat in timpul crearii acestei opere sublime: "Mai am mult?", "Ma doare spatele!!!", "Da` rau!!!", "Si mai rau!!!!!", "Imi tremura mana!!!!!!!!!!")

Si acum iata marea capodopera!


Ziceti voi ca Dali nu era copil mic pe langa mine! :>

Comentarii

Em. a spus…
Macar a ta arata ca lumea.
A mea arata de parca cineva a vomat pe ea... *epic fail*

Voi citiți...