Alt premiu :))

In ultima vreme am observat ca e saptamana si premiul:)) Azi am aflat ca sunt una din cele 100 de castigatoare ale unui set de produse Gerovital Plant (gama noua cu floare-de-colt, fara conservanti), concursul fiind derulat pe www.trilulilu.ro pe parcursul a 4 saptamani in care ne-au fost prezentate saptamanal cele 4 episoade ale noii game.


Am mai castigat produse de Gerovital in urma campaniei derulate de www.hotcity.ro, premiul constand in Crema hidratanta, Lapte vitaminizant demachiant si Ser contur pentru ochi si buze. Premiul de pe Trilulilu consta in Crema hidratanta (wai hidratata o-i fi), Lapte vitaminizant demachiant (cred ca nu mai trebuie sa imi iau demachiant anul asta :)) ), Sampon hidratant, Minimonstre (cred ca sunt 20 de pliculete in total, cate 4 din fiecare fel), Catalogul unde sunt prezentate mai amanuntit produsele, Breloc (pe asta mi l-am dorit eu foarte mult) si un sticker pentru masina (pe care inca nu o am, dar o sa-l pastrez pentru la vara :>)


LUCKY ME!!! :))))))

Comentarii

Voi citiți...