Obsesia mea pentru Guban

Probabil ca peste 99% din cei de varsta mea nici nu au auzit de vestita fabrica de pantofi Guban din Timisoara, o fabrica ce a rezistat pe piata romaneasca inca din perioada ceausista. Intr-o periada cand intreaga piata a incaltamintelor si a marochinariei in general e acaparata de magazine cu renume mare (si calitate mica in comparatie cu cea oferita de Guban) cum ar fi Leonardo, Deichman si inca altele carora nu le stiu numele. Inca din perioada comunismului pantofii Guban au fost greu de gasit pe piata, fiind considerati pantofi de lux. Si in ziua de astazi pretul e destul de mare, dar merita si ultimul banut. Cand am fost in Drobeta anul trecut am facut prima data cunostinta cu aceasta firma. O pereche de pantofi negri mi-a atras atentia din prima, clasicul modelului si al culorii se imbina perfect cu o nota de modernitate data de cataramele incustate cu pietre. Nu am putut face sa nu mi-i iau, desi am dat pe ei in jur de 200 lei. Prima data cand i-am purtat am fost putin cam sceptica datorita toculuui de vreo 8 cm pentru ca trebuia sa stau cu ei in picioare toata ziua. Nu pot sa cred cat sunt de comozi. De obicei tot timpul incaltarile noi ma jeneaza, nu si Guban. Am ramas impresionata de calitatea lor.


Cand am mers in Timisoara am vrut neaparat sa trec pe la Guban, dar fiind luna februarie nu am gasit prea multe sandale, mai mult pantofi. Acum, datorita libertatii in care traiesc de cand am ispravit toate olimipadele imi permit sa ma uit si la altceva pe net, nu doar la articole numite "Tezele din aprilie", "Pactul Briand-Kellogg" sau "Planul Marshall". Si ce crezi ca am gasit? Noul site Guban. Am vazut o pereche de sandale SUPERBEEE!!! La fel e si aici: modelul este clasic, dar nuanta le face sa para mereu in tendinte. Ai jos link sa le admiri si tu. Nu doar sandalele mi-au atras privirea, ci si o pereche de pantofi si o pereche de botine.

Sandale Guban
Pantofi Guban
Botine Guban

Comentarii

Em. a spus…
Mama cand eram mica purta dpar pantofi Guban. Pana la varsta de 5 ani i-am stricat trei perechi =)))

Pantofii Guban raman cei mai buni, dar si cam piperat pretul, desi merita, ca daca te gandesti daca iti iei o pereche de perechi mai ieftini se vor strica repede si vor trebuii sa fie inlocuiti des, si asa...iesi msi scump. Eu asa cred...

Voi citiți...