Yes Girl!

...adica "Yes Man" (reloaded). Daca pana nu in urma cu mult timp stateam ca o mula asteptand sa imi pice din cer vreo bucurie, acum am inceput sa imi fac bucurii participand la diverse concursuri. La fel ca si Jim Carry, am inceput sa spun "DA" anumitor provocari (bine... nu chiar la toate, cum facea Carl, personajul interpretat de actorul amintit mai sus). Pana acum am acceptat sa particip la doua olimpiade (dar la prima mai bine nu participam), un concurs pe tema religioasa (ca sa scap de "hartuirile" profului de religie sa particip la olimpiada), un concurs pe tema sarbatorilor de iarna (la care am luat locul I), am mai participat la un simpozion international organizat la Medias care urmeaza a se desfasura in aprilie si la un alt simpozion international care a avut loc la Oravita unde, BOMBA NUCLEARA: am luat locul al II-lea. Chiar daca astazi a fost toata ziua noros si a plouat vestea asta mi-a adus numai lumina si caldura in suflet si in gand si m-a ambitionat sa merg mai departe.
De asemenea, revista "Lazaristii", unde eu (cica) sunt redactor (mai mult de forma ca niciodata in afara sedintelor nu am participat la nimic doar la scrierea unui articol pe care l-ar putea scrie orice alt elev din scoala) a participat la un concurs national al revistelor scolare si... a obtinut locul I!

Daaaar... am participat si la concursuri in afara "ariei curriculare" si, fiind tot mai interesata de produsele Farmec am gasit pe contul lor de Facebook o trimitere spre un site ce promova o campanie numita "Produsul romanesc pe care il iubesc". Miza? 5 femei vor castiga un set de 3 produse din noua gama Gerovital Plant cu floare-de-colt. 5 femei care vor scrie review-uri interesante unui produs romanesc pe care il iubesc. Si am participat (vezi articolul anterior). Si am castigat!!!! WOOOW... deci e prima data cand castig ceva la un concurs pe net. Initial am crezut ca e tzeapa, dar azi a venit curierul la usa mea cu pachetelul. Multumesc HotCity.ro si Farmec!
Mai particip si la concursul initiat de Farmec pe Trilulilu.ro, dar acolo nu prea ma astept sa castig... e prea numeroasa concurenta, dar "Never say never", vorba lu` nenea Boc :))


So, SAY YESSSS!!!
:))


Later edit: io cred ca e bun locul III pe judet la istorie avand in vedere ca e prima data cand particip, plus ca in loc sa imi vad io de treaba mea m-am mai incurcat si cu olimpiada la romana care a fost o maaaaaaaare dezamagire. Nu? :D

La final, uite o melodie care mi-a ridicat moralul azi:

Comentarii

Em. a spus…
Feicitari, Wewe!

Bai, esti buna! Ai castigat atatea chestii, inseamna ca you rulle! :>

Eu am participat la doua givewawy-uri si nu am castigat nimic! Nu-i nimic, mai incerc!

Succes si la Olimpiada, Wewerita olimpica ce esti! :D

Voi citiți...