Produsul romanesc pe care il iubesc!

Buna tuturor! Am prins un moment in care stapana mea este prea ocupata sa vorbeasca pe Messenger si vreau sa profit de situatia asta ca sa ma prezint! Eu sunt parul Weweritzei, detinatoarea blogului. De cand ma stiu am fost subtirel, fara viata, strans intr-o coada ca sa nu deranjez atunci cand stapana mea era ocupata. Eram trist, mai si plangeam cateodata din cauza asta si probabil ca de asta aveam si un aspect gras. Eram ca si un sufletel inocent lasat intr-un colt de incapere, ca si cum as fi fost pedepsit, fara sa fie vina mea.
Viata mea s-a schimbat total de cateva luni cand "Farmecul" a invadat viata mea si a Weweritzei! Dintr-o data m-am trezit invaluit intr-un balsam usor, care mirosea de parca tocmai ar fi rasarit mii de firicele de iarba, ca si cum as fi ajuns intr-o gradina scaldata de soarele primavaratic ce ma mangaia gingas cu petele suflate de adierea din pomii infloriti (stiti si voi cum e primavara, cadrul ala de vis ce te duce cu gandul la liniste, libertate)... dar gata cu asta ca deja devin prea nostalgic, iar afara e inca zapada :( Asadar, dupa cateva aplicari din Balsamul pentru toate tipurile de par de la Gerovital Plant m-am revigorat. Dar inevitabilul s-a produs! Weweritza a inceput sa ma intinda cu placa!!!:(( Pe mine!!! Cel care pana in urma cu o zi doua nici macar nu eram uscat cu uscatorul de par... :(( Daaar stapana mea s-a gandit la mine si mi-a cumparat Masca pentru par degradat si Ser hidratant termoprotector ca sa aiba grija de mine. :x
Acum de abia astept sa ma spele ca sa simt din nou mirosul acela placut si discret al produselor Gerovital Plant Tratament. Parca nici placa nu e atat de rea pe cat mi-am inchipuit, din contra, pot sa-i fac in ciuda ca nu imi poate face rau >:)

Si am uitat sa va povestesc ce mi s-a intamplat dupa ce am folosit cateva luni la rand cele 3 produse amintite mai sus: lumea o intreba pe stapana mea daca s-a tuns recent! Offf... eram atat de bucuros si de mandru incat nu imi mai incapeam in radacini de bucurie pentru ca de 6 luni nu m-a mai atins nicio foarfeca de frizer, iar lumea imi admira aspectul ingrijit. Intre noi fie vorba, nici dupa ce am tastat atatea cuvinte in articolul asta nu mi s-a despicat niciun varf.

Acestea sunt produsele! Le recomand eu prin intermediul Weweritzei si ii tin pumnii la concurs!

Comentarii

Voi citiți...