#ChristmasInspiration: Prima comandă de pe PupaMilano.ro

Dacă încă mai aveți de cumpărat cadouri de Crăciun pentru doamnele și domnișoarele speciale din viața voastră sau pur și simplu doriți să vă cadorisiți cu niște produse cosmetice de calitate, vă recomand să încercați produsele Pupa Milano.

Prima mea întâlnire cu minunățiile Pupa a fost la magazinul lor fizic din Iulius Mall Timișoara. Un singur ruj a fost suficient ca să îmi dau seama că mi-am găsit cosmeticele pereche. Mulțumită fiind de calitatea acestui produs, cu proxima ocazie am testat și achiziționat oje, farduri, truse haioase, dar calitative în același timp, mascara și multe altele.

Cum în Oradea nu există magazin fizic, de obicei așteptam să se ivească o ocazie de deplasare la Timișoara, dar de data aceasta, la finalul lunii noiembrie, am ales să plasez o comandă online, ca să profit de reducerile de sărbători și, în același timp, să pun în coșul virtual toate produsele dorite, fără să imi fac probleme de stocuri epuizate, asta pentru că produsele comandate din magazinul online vin direct de la depozitul central din Italia, prin GLS. 

Cum a decurs procedura?
Simplu și intuitiv. M-am logat cu Facebook, am completat toate datele de plată și livrare, am adăugat în coș produsele dorite și am așteptat să mă bucur de ele, după ce le-am achiziționat la un preț special, deoarece în această perioadă au promoții și oferte festive.

PRO:-produse de calitate, fără parabeni și alte substanțe dubioase care încă sunt folosite abuziv în cosmetică (din nefericire);
-magazinul online este bine pus la punct, cu fotografii ce ilustrează fiecare produs în parte, chiar fiecare nuanță acolo unde este cazul (variază ușor față de realitate, foarte puțin față de alte situații în care am cumpărat online, dar cu siguranță nu primești mov în loc de roz sau portocaliu în loc de roșu);
-livrarea a fost rapidă, am plasat comanda vinerea, iar săptămâna imediat următoare, miercurea, am primit coletul, chiar dacă era perioada aglomerată de Black Friday;
-produsele au fost învelite individual într-un soi de bubble foil, ca să ajungă tefere și nevătămate la destinație;
-am primit un cod de reducere pentru următoarea comandă, drept mulțumire;
-au inclus în colet și două mostre;
-atingând un anumit prag, Pupa oferă cadou un portfard, promoția aceasta fiind valabilă la ei cam pe tot parcursul anului.

CONTRA:-transportul se plătește, e cam 50 lei, dacă nu mă înșel, dar dacă atingi un anumit prag (259 lei, parcă), e gratuit;
-ești constrâns orarecum să îți aduni comenzi mai consistente ca să fii scutit de la plata transportului, adică nu prea ți se face să-ți comanzi astăzi rujul ăla nou și fardul preferat, iar peste o săptămână-două să te trezești că mai plasezi o comandă cu o ojă și un creion de ochi. Am „lucrat” câteva săptămâni la un wishlist unde mi-am consemnat toate cele necesare pentru o perioadă de cinci-șase luni, iar dacă între timp vor apărea noutăți, le voi trece tot în wishlist pentru când se vor strânge mai multe laolaltă și vor juca Hora Livrării acolo, în cutiuța cu dorințe. Dar neavând magazin fizic în oraș, m-am obișnuit cu două ture de achiziții pe an. Fericiți cei cu magazin Pupa în mall-ul din oraș!

Iată ce am achiziționat:
În cutia elegantă, zăceau ambalate cu atenție nu doar produsele comandate, ci și un bilet de mulțumire cu 15% reducere pentru o viitoare achiziție, dar și două mostre de măști hidratante.


Cine a folosit produse Pupa știe că absolut orice chițibuș vine ambalat într-o cochetă cutiuță roșie. În fotografie se pot depista:
-un set ediție limitată mascara Vamp! + creion de ochi Multiplay și gentuță cadou;
-un set ediție limitată mascara Vamp! Extreme + demachiant bifazic și portfard auriu cadou;
-o trusă de rujuri Pupa Bird 1;
-un corector Extreme Cover;
-patru farduri compacte Vamp! (ediția veche, a fost lichidare de stoc, gama fiind acum în proces de reinventare);
-un creion de sprâncene waterproof;
-CADOU un portfard (cel în dungi alb-roșii) pentru atingerea pragului de 150 lei.


Pomeneam mai sus de trusa de rujuri Pupa Bird 1. E vrăbiuța (zic eu că ar fi neamul ei) roz din prim-plan. O astfel de trusă poate reprezenta cadoul ideal de Crăciun pentru o prietenă, pentru o colegă sau pentru o domnișoară care face primii pași în lumea machiajului. De doi ani, de când am descoperit acest brand, îmi achiziționez câte o astfel de trusă din gama pe care o lansează an de an cu ocazia Crăciunului. Astfel, trusa în formă de buze, Il Bacio, e parte din colecția It's a Love Story din iarna lui 2016, iar bufnița face parte din colecția Pupa Owl de anul trecut. În 2018 au mers pe aceeași temă... păsărească și observ că între cei doi e loc de un sărut... Love is in the air this Christmas!

Voi ați încercat vreun produs Pupa?
Dacă da, ce părere ați avut? Dacă nu, ce vă face cu ochiul?

Acest articol este o recomandare, nu este publicitate plătită, ci doar opinia unui client mulțumit și convins de calitatea unor produse cosmetice fără parabeni, testate dermatologic, dar netestate pe animale. 

Comentarii

Voi citiți...