Ready to go

11.04.2009 e ziua cea mare, ziua plecarii. Ma asteapta o calatorie lunga de 533 km cu doua trenuri pana la destinatia finala, Botosani. Olimpiada va fi luni, 13.04 (o zi norocoasa, sper :D ) Imi voi petrece acolo practic toata vacanta, voi veni acasa in Joia Mare, adica in 16. Dar nu-mi pare rau pentru ca merita, nu stiu cand voi mai avea sansa asta de a participa la o olimpiada nationala sau de a ajunge in partea aia a Romaniei si de a cunoaste oameni noi, locuri noi...
Despre Bucovina am auzit ca e o destinatie de vacanta excelenta cand vrei sa cunosti mai multe despre traditiile romanesti care acolo inca se pastreaza.
Voi fi departe de casa dar nu voi regreta plecarea asta care presimt ca o sa imi faca bine si o sa fie o experienta in plus care sa ma faca sa imi schimb anumite pareri preconcepute despre unii oameni...

Pana ce ma intorc trebuie sa le urez la multi ani celor care isi vor serba onomastica de Florii :D Asadar, LA MULTI ANI si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

Comentarii

Voi citiți...