Tired, but happy :)

Am ajuns joi seara din Botosani da` imi era prea lene sa ma apuc sa scriu ceva. Drumul a fost luuung si obositor, trezirile de dimineata suparatoare si obligatorii.
Dar a meritat, desi am luat premiu special macar ma simt impacata ca nu mi-am facut judetul si scoala de ras in fata celorlalte judete, Bihorul desi avand doar 4 participanti, intorcandu-se acasa cu tot atatea premii. 3 dintre noi am luat premii speciale, dar la clasa a X-a am reusit sa avem un premiu I, si totodata cea mai mare nota de anul acesta la nivelul celor patru clase de liceu (se zvoneste ca la anu` Oradea va gazdui olimpiada... Om trai si om vedea :D)
Dupa cum am spus si in articolul precedent, aceasta perioada petrecuta in Botosani m-a facut sa-mi schimb parerile despre moldoveni. Ei nu sunt asa cum ii considera unii. Daca inainte eu credeam ca sunt feluri si feluri de oamneni si ca fiecare padure are uscaturile ei, acum am ajuns la dezamagitoarea concluzie ca la noi oamenii sunt mai rautaciosi si mai necivilizati decat spun ei ca ar fi moldovenii (din Botosani cel putin).
Despre cele vazute si petrecute in Botosani ar fi multe de povestit de aceea am sa public idei, poze, concluzii din cele 6 zile pe sectiuni:
  • Calatoria spre Botosani (cu trenul)
  • Conditiile de cazare si masa
  • Vizite si evenimente organizate cu ocazia Olimpiadei de Limbi Clasice
  • Orasul Botosani si locuitorii acestuia
  • Intoarcerea acasa (tot cu trenul)
  • Amintiri

Comentarii

Anonim a spus…
Buna, Weweritzo! :) Ma bucur sa dau peste blogul tau! In primul rand, felicitari pentru performanta de la nationala de latina de anul trecut si bafta pe mai departe! (si eu am fost pe la olimpiade in timpul liceului)

In al doilea rand... am o mica problema si cred ca tu ma poti ajuta (e legata de niste date de contact) - ti-as fi foarte, foarte recunoscatoare daca m-ai lasa sa te adaug in lista de mess, ca sa putem vobri... :)

Multumesc de pe acum,
Sandra (ID-ul meu este little_dwarf_sandra )

Voi citiți...