Ham-ham!


Cred ca poza vorbeste de la sine:)) Daca ar putea vorbi creatura asta inocenta cred ca ar spune urmatoarele lucruri:
"Sunt cel mai nou membru al familiei mele, si in acelasi timp cel mai pufos. Mama mea este o catelusa draguta, cuminte si jucausa. M-am nascut in urma cu cateva saptamani cand afara era foarte foarte frig si eu zgribuleam in cusca langa mama si sora mea, dar n-am apucat sa vedem cu ochii nostri zapada alba. Acum e primavara, e cald si frumos... pot sa ies din cusca cand vreau si sa "inspectez" curtea :>, care e plina de multe alte creaturi ciudate... cu pene si cioc, mai mari sau mai mici. Cele mici sunt preferatele mele, imi place sa le alerg atunci cand vin sa manance alaturi de cele mari, pacat insa ca nu le prind niciodata pentru ca se sperie si se inalta spre cerul senin. In curte mai gasesti multe lucruri interesante: o gramada de lucruri de rontait, lemne pe care sa te cateri (pacat ca eu sunt prea mic ca sa ajung in varf:|) sau, ieri am gasit o chestie pe care daca puneam labuta se lasa in jos si cand imi trageam labuta revenea la forma initiala, despre care am auzit ca se numeste "burete". Stapanii mei sunt cam indecisi in privinta numelui... unii imi zic Ciuciu, altii imi zic "Bobby", dar eu parca prefer Bobby, doar are influente straine:> In rest ce sa va mai zic, ieri am fost "atacat" de mangaieri si alinturi :x si mi-am pus labuta mea in palma autoarei blogului atunci cand mi-a cerut. Ma joc cu surioara mea dar adesea se intampla sa ma bata pentru ca eu sunt mai timid si nu dau in fete. Daca vreau sa vad ce rontaie ea, sare la gatul meu si ma scutura de parca as fi electrocutat :( Va place privirea mea de catelus inocent? ;;) "

Comentarii

Voi citiți...