Revenire de toamnă

Ce fac, ce nu fac, iată că tot nu mă pot ține departe de blog. După mai multe schimbări de domenii, de denumiri și multe perioade de întrerupere din cauza programului mult prea încărcat, am decis să revin în blogosferă. Și cum altfel decât... participând la SuperBlog! E a treia oară când particip la acest concurs, prima participare fiind la ediția de primăvară din 2013, când am finalizat competiția pe simpaticul loc 17. În toamna aceluiași an mi-am luat din nou imaginația în dinți și m-am înscris în lunga cursă spre un nou target: top 10. A trebuit să abandonez din cauza supraaglomerării programului, dar am fost super-încântată de premiul adus de cele 100 de puncte cu care a fost notat acest articol (btw, chiar am pus în aplicare la clasă unele idei promovate în acest articol, iar copiii au fost tare încântați). A fost primul scor de 100 de puncte. Sper că nu și ultimul :)

Așadar, să înceapă SuperBlog2015!
Succes tuturor!

Comentarii

Echipa SuperBlog a spus…
Bine ai revenit in SuperBlog!
Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba, si speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

Voi citiți...