M-am intors...

... si am adus si iarna cu mine. Dupa ce vin de la scoala obosita de zici ca am primit un ciocan in cap, nu mai am timp si de scris pe blog. Ajung acasa si prefer sa ascult muzica si sa lenevesc decat sa tot scriu (cred ca daca o sa mai scriu mult o sa ajung in situatia sa dezvolt o fobie fata de scris).

De cand n-am mai scris s-au intamplat multe...
Mi s-a stricat telefonul!!!
Ok, dramatizez cu "!!!". Asta a fost luna trecuta ;))
L-am dus in service si se pare ca acum merge destul de bine. Dupa ce a intrat prima data in coma anul trecut chiar de Craciun, se pare ca iar a facut atac cerebral, desi la inceput mi se parea o forma grava de schizofrenie, sau chiar gripa porcina. Am stat fara el o saptamana. Acum, ca sa ma asigur ca il termina de pe o zi pe alta, ar trebui sa sun la service si sa le spun: "Vedeti ca in octombrie am avut telefonul in service!!! Sa aveti totul pregatit pentru luna decembrie cand o sa faca infarct!"

Mi s-a stricat calculatorul!!!
...ca sa continuam sirul "mi s-a stricat", "mi s-a rupt", care au ca urmare "m-a luat cu lesin". Acum trebuie sa ma falesc cu faptul ca AM STAT 4 ZILE FARA CALCULATOR!!!. Cu siguranta n-am fost eu :O
Ce a avut? Diaree. Se bloca si daca statea si se uita el la mine, ce sa ma mai uit io la el??! Cred ca e singurul care se conformeaza noii legi cu privire la varsta de pensionare. Desi merge mai rau decat o baba de 80 de ani, isi ia frumos toiagu` in mana si incet si cu rabdare isi face treaba.

M-am uitat la filme
Cred ca acum se intelege mai bine de ce de multe ori cand aveam putin timp liber nu scriam pe blog... preferam sa ma uit la un film :D Si chiar am vazut cateva care chiar merita. Nici acum nu am reusit sa vad ceva interesant in filmele de groaza deci si acum prefer sa ma uit la comedii sau orice alt film care merita vizionat. In acest context, am vazut She's the Man, o comedie savuroasa, plina de faze comice, Les Choristes, o drama frantuzeasca care merita orice lauda, o alta drama, de data aceasta italiana Rosso Come Il Cielo, care te impresioneaza pana in adancul sufletului. Era sa uit de filmul care mie mi se pare cea mai reusita comedie. Cred ca l-am mai vazut de vreo 10 ori pe HBO pana acum, dar nu conteaza, m-am distrat la fel de tare ca la inceput de fazele comice din Johnson Family Vacation care nu sunt putine deloc.

Am citit :|
Verbul la perfect compus e insotit de ":|" pentru ca nu am inteles nimic din ceea ce am citit. E o carte de-a lui Gheorghe Eminescu despre Napoleon Bonaparte. Cartea prezinta campaniile celui ce probabil a jucat cel mai important rol in istoria Frantei, insa fara ca eu sa inteleg ceva :)) Majoritatea capitolelor povestesc strategii de razboi. Am inteles doar capitolele despre perioada petrecuta pe insula Elba si pe insula Sf. Elena.
Pentru romana am avut de citit La Tiganci de Eliade. E o nuvela interesanta, dar cam greu de descifrat la prima lectura.

Am castigat un proiect!
...dar despre asta va spun altadata:D

Comentarii

xayide a spus…
welcome back, wewe!>:D< si sa scrii si tu mai des, da? eu inteleg ca ai teme, ca si eu am, dar nu ne uita de tot, da?
Daniela Veres a spus…
@xayide: de uitat nu v-am uitat >:D<
cum sa va uit?
doar ca stii tu... romanii au multe sarbatori. la mine in fiecare zi a fost sfanta lene si putoare :))
Mada a spus…
welcome back, wewe! :*
bai, ce rau imi pare ca nu te-am vazut si pe tine cand am trecut prin oradea..

Voi citiți...