Săpun lichid spumă cu glicerină Gerovital Pure (Review)

Eu vara nu dorm...
Nu am somn...
Zorii zilei mă prind
Mâinile săpunind
Pentru că... Farmec a lansat o gamă nouă de săpunuri lichide spumă!




Am fost tare bucuroasă că am fost aleasă de cei de la Farmec să testez noua gamă de săpunuri Gerovital Pure și speram să primesc varianta antibacteriană, dar am primit-o pe cea cu glicerină, și nu mă supăr! Nu mă supăr pentru că imediat o să ne trezim cu toamna la ușa noastră, cu vântul și ploaia rece care atentează asupra mâinilor noastre, uscându-le. Așadar, God bless glycerin! Iar spuma aceea frumos mirositoare, atât de ușoară, va păstra puțin din aroma și culoarea verii trecute.

Am primit coletul luni dimineață, în cutie găsindu-se niște monstre Gerovital Plant cu extract de floare-de-colț, pliantul gamei Gerovital Pure și, evident, săpunul lichid spumă Gerovital Pure, varianta Glycerin.

Pliant
Pliant (verso)
Pliantul e concis, scurt, dar esența e bine surprinsă. E accentuat aspectul inovator: „Prospețimea are acum o nouă formă”, și se punctează aspecte legate de compoziție, și anume: produsele nu au parabeni (conservanți cu potențial cancerigen), conțin extract eco-certificat de rodie și sunt testate dermatologic. Pe verso sunt prezentate în câteva cuvinte caracteristicile de bază ale fiecărui produs ce compune gama. De remarcat sunt culorile vii, atractive, balonașele de spumă din background, elemente ce mie, personal, mi-ar fi stârnit curiozitatea instantaneu.
Spumăăăă!!!
Eticheta de pe spatele recipientului

În doi timpi și trei mișcări am fost la chiuveta din baie, testând produsul. M-a impresionat textura spumei, mirosul e fantastic, proaspăt de parcă aș fi atins spuma cerului de vară. Deși a fost o dragoste „la prima doză”, am vrut să îi analizez efectele în timp și, da, chiar hidratează în profunzime. Mâinile mele sunt catifelate, fine și parfumate timp îndelungat. Chiar și eticheta de pe fața recipientului sugerează puritatea și prospețimea (vezi prima poză).
Deși se recomandă a apăsa de trei ori pe dozator pentru o spălare, la o singură apăsare prelungită iese suficientă spumă cât să-mi acopere mâinile, care și așa-s cam firave. Eticheta de pe verso, ce cuprinde și  lista ingredientelor, conține o descriere mai amplă a produsului, sunt menționate elementele active, în cazul acestui produs este vorba de glicerina vegetală și extractul organic de rodie.

Ca preț, produsul e accesibil, costă undeva la 11 lei pe site-ul Farmec, în magazine nu am vazut încă. Cantitatea, 300ml, e suficientă.  Dacă l-aș mai cumpăra? Categoric DA. Varianta Glycerin aș cumpăra-o pentru toamnă și iarnă, când mâinile mele sunt foarte predispuse deshidratării, iar vara aș încerca și varianta Antibacterian pentru că circul mult cu mijloacele de transport în comun și știm cu toții condițiile.






În concluzie, săpunul lichid spumă Gerovital Pure Glycerin reprezintă pentru mine acea „cascadă de prospețime” care reușește să surprindă simfonia de senzații din anotimpul cald, să pună parfumul verii în palmele mele împreună cu o reflexie miniaturială a cerului senin și să învie din fiecare om latura copilăroasă, inocentă, în jungla zbuciumată a maturității. Pam pam!

Comentarii

Voi citiți...