Ce ma trezeste pe mine dimineata?

Ce poate fi mai placut intr-o vacanta decat sa dormi pana dupa ora 9? Doar ca se mai intampla sa fii trezit in diferite imprejurari.
Personal, am sesizat 3 lucruri care ma trezesc pe mine in ultimul timp:

O pasare care ma scoate din sarite aproape in fiecare dimineata. Pe la ora 6 incepe sa urle ca descreierata prin copacii din gradina din fata blocului. E incredibil! Unde e Nica sa o prinda si s-o duca la targ???

O greseala la telefon m-a trezit in urma cu cateva zile. Telefonul era pus pe vibratii si l-am auzit. Cu ochii mai mult inchisi decat deschisi ma uit la numar: un numar de Cosmote pe care nu-l aveam in agenda. Somnoroasa cum eram, am raspuns:
Eu: "Da!"
O voce de barbat: "Aoleu! Am gresit numarul!!!"
Bine... (ma gandesc) Am adormit cu greu pe la vreo 7.

Copite de cai. Stiu ca suna oarecum absurd si totusi pe buletinul meu scrie ca am domiciliul stabil in municipiul Oradea, nu intr-un sat. Nu cred ca este zi lasata de Dumnezeu pe Pamant in care sa nu treaca vreo caruta cu tigani pe strada. Pe la vreo 9 auzi tropait de potcoave pe sosea. O fi din cauza ca vor sa ajunga la containerele de gunoi de pe strada vecina inaintea celor de la RER.

Acum merg pana sambata in sat. Acolo ma vor trezi cocosii, cainii, vacile cand merg la pascut, mâţa bunicii care miauna ca disperata etc. Macar voi adormi repede citind romanul lui Eliade, "Maitreyi".

Comentarii

Voi citiți...