Cum susțin eu economia românească:



Nu ma machiez strident fără niciun sens, îmi place să fiu naturală și de obicei machiajul meu constă în rimel, dermatograf și ruj/lipgloss. Nu obișnuiesc să îmi încarc fața cu fond de ten sau pudră, eventual mai folosesc fard de obraz ca să nu mă întrebe toată lumea de ce sunt palidă (dacă nuanța tenului meu e mai deschisă ce să fac?) Pe cât posibil încerc să tratez eventualele imperfecțiuni care apar (gen acnee) și de obicei funcționează, doar că am cam lăsat garda jos și nu am mai folosit aproape deloc măștile de argilă care în urmă cu 3 ani m-au scăpat la un moment dat în totalitate de acnee și vreun an nu a mai recidivat. Am acasă un întreg arsenal, dar nu vă închipuiți că sunt toată ziua în fața oglinzii, dar mă simt mândră că, cu o cale contribui la dezvoltarea economiei românești pentru că toate produsele sunt made in Romania (Farmec, Gerovital, Plafar etc.)

Voi cum contribuiți la dezvoltarea economiei naționale?:D

Comentarii

Em. a spus…
Si eu folosesc Doina si Gerovital! :D
In ultimele zile mi-am luat tot felul de machiaje :D

Ps: Eu inima combina ta :D
Daniela Veres a spus…
e "combina" mea:>

ador tot ceea ce inseamna Farmec :X:X:X

pentru mine sunt mai bune decat Garnier, Nivea etc. etc.

Voi citiți...