Persoane interesante (rău!!!)

Trăim într-o perioadă în care independența femeii cunoaște o ascensiune continuă și cred ca niciuna dintre noi nu ar vrea să se ajungă iar la vechea condiție de „ființă inferiorizată”. Și, pe când o tipă „endependentă” e descurcăreață și face totul pe cont propriu, mai există unele femei care doresc sa fie dădăcite de bărbații lor ca niște fetițe de grădiniță. 

De două duminici mi-e dat să analizez la piscina hotelului Perla din 1 Mai o familie mai atipică, cel puțin pentru mine. O fetiță de vreo nouă anișori molfăie o pungă maaare de pufuleți în locul mesei principale (de parcă în aceeași incintă nu ar fi suficiente exemple care să le demonstreze că alimentația unui copil constă în mult mai mult decât chips-uri sau alte gustări gen junk food). Mama ii permite, ba chiar o îndeamnă să mănânce toată punga. Ea e prea ocupată. Bărbatul îi face masaj la tălpi. Și săptămâna trecută am fost, culmea, vecini de șezlong cu aceeași familie ciudată. Încă de atunci am remarcat tendința de transformare în sclav a soțului. Doamna trebuia unsă cu cremă de plajă pe tot corpul și ce crezi, o pune ea peste tot și îl roagă pe soț să o ajute să și-o aplice pe spate? Nuuu! O freca bărbatu-su cu cremă cu o frenezie exagerată pe maini, picioare, față, TOT! Cam jumătate din oamenii din piscină, care observaseră scena, râdeau și bolboroseau când o vedeau pe cucoană răscrăcăiată pe șezlong așteptându-și omul să o dea și pe picioare cu loțiune. Când au plecat în cameră (erau cazați în hotel) doamna nici nu își trage pantalonii singură pe ea, îl pune tot pe sclav soț. Ieri stăteam tolănită pe șezlong când o aud pe tipă strigând în gur mare: Iubiii!!! Am fost la WC!!! Nu știam cum să-i spun că pe mine, personal, nu mă interesează dacă a fost sau nu la privată și cred că nici pe ceilalți turiști. Putea să o zică mai în particular. Așezându-se pe șezlong, bărbatu-su continuă să o frece la tălpi și o aud: „Trebuie să îmi tai unghiile!”


Acum mă întreb următoarea chestie, pentru că forma verbală „îmi tai” este valabilă pentru mai multe persoane: cine a făcut o pedichiură ieri? Cucoana și-a tăiat singură copitele sau a cerut ajutorul sclavului de serviciu?

Probabil în unele familii e ceva normal, mi se pare și mie normal ca o femeie să fie răsfățată de bărbat, dar cazul ăsta a fost de-a dreptul penibil. În ochii mei femeia respectivă nu părea o femeie fericită, răsfățată, ci era ca o invalidă care depinde întru-totul de soțul ei. Sau poate-s eu prea independentă :))

Comentarii

Voi citiți...