Uleiul de ricin

Nu sunt genul de persoana care sa iasa in evidenta prin machiaj sau vestimentatie trendy-flendy, iar cand merg la scoala de obicei folosesc doar rimelul. Tin minte ca primul meu rimel a fost Great Lash Waterproof de la Maybelline. Pe atunci ma dadeam cu rimel ocazional. De atunci am incercat rimeluri de la mai multe firme: Avon, Miss Sporty, Rimmel etc. Anul trecut, cand am inceput sa folosesc rimelul aproape zi de zi am revenit la cel de la Maybelline, dar dupa un anumit timp genele incepeau sa cada seara cand ma demachiam asa ca am incercat un rimel de la Miss Sporty de care am fost foarte multumita, insa dupa anumite perioade de folosire imi afecta genele.
Ieri am aflat pe un forum despre uleiul de ricin care are proprietati de refacere a parului si implicit a genelor. Se gaseste la Plafar la un pret acceptabil si ce e important: e natural.
Azi l-am aplicat prima data (cu periuta unui rimel vechi) si sper ca va da rezultate.
Uleiul de ricin am auzit ca e des intrebuintat atat pe cale interna, cat si externa. Ricinul are un efect purgativ si laxativ (slava Domnului ca n-am nevoie de el in acest scop) administrat pe cale orala si de asemenea este recunoscut si pentru proprietatea lui de a reface firele de par, stimularea cresterii parului, hidratatrea unghiilor etc.
Cand am vazut cum arata ricinul, ca planta, mi-am adus aminte ca in urma cu cativa ani si bunica mea avea in curte un ricin, insa nu stia nimeni nici cum se numeste, cu atat mai putin beneficiile ei si era considerata o planta ornamentala.

Comentarii

Voi citiți...