Am o imaginatie extra-super-mega bogata!

Cateodata stau si ma mir de mine insami ce idei trazite in vin in cap: sa fac cu mana la oameni cand sunt in tren sau in autocar si multe altele. Insa, noaptea imaginatia mea o ia razna rau de tot!

Nu pot sa ma abtin sa nu rad cand imi amintesc ce am visat intr-o noapte dupa ce am venit acasa din Botosani:
Se facea ca m-am intalnit pe strada cu profa care ne-a insotit la olimpiada si mi-a propus sa ma duc la un concurs de latina care se sustinea la noi in oras, la liceul pedagogic.
Fiindca tocmai ma intorsesem din Botosani, ma simteam pregatita asa ca m-am prezentat la examen.
Cand am intrat in sala, mi s-a dat o foaie sa semnez, un fel de tabel nominal. Pe acel tabel erau trecute mai multe persoane, insa numai eu si inca 3 ne-am prezentat.
Ni s-au dat foile de examen care semanau a lucrari de gradinita, colaje cu floricele facute din hartie glasata colorata si nu stiam nici macar unde sa scriu.
Pana m-am tot uitat eu pe foaia aia au aparut o gramada de elevi de s-a umplut sala.

Pana aici, nimic foarte interesant. Partea patetica abia acum urmeaza. In sala de examen a aparut "profesorul supraveghetor" (cica) : nimeni altul decat... Calin Popescu Tariceanu !!! (bine ca nu l-am visat intrand in clasa cu motoreta cu tot ca atunci era culmea culmilor!)

Nu stiu cum sau ce factori m-au determinat sa visez acest personaj politic deja iesit din functia de premier care nici macar nu apare asa des la TV.
Probabil olimpiada m-a solicitat prea mult psihic si de aceea imaginatia mea a luat-o "peste hetiuri", vorba ardelenilor :))

Later edit: Sau poate fostul premier isi planuieste debutul in cariera de dascal si atunci eu o sa ajung o super-vedeta la OTV ca fiind fata ce viseaza viitorul sau mai bine nu mai zic nimic! :))

Comentarii

Voi citiți...