Si veveritele?

Azi am avut o ora de biologie mai lejera, profa ne-a scos la gradina zoologica din oras ca sa ne vorbeasca despre regnul animal. La ora 12 ne-am tirat de la scoala si am mers catre zoo. In urma cu cateva zile am citit in presa locala despre doi puiuti de caprioara adusi aici.

Astazi am avut ocazia sa ii si vedem. Erau atat de micuti si de dragalasi... In rest, gradina a cam pierdut din membrii. Nu am mai vazut tigrii, cerbii sunt mai putini, pisica era doar una, nutriile erau pe "idle" etc

In schimb erau gaini si rate de zici ca era ferma. Un alt lucru pe care l-am remarcat era hrana ursilor: nu mananca domnii numai grapefruit si portocale. Cele mai simpatice mi s-au parut maimuticile care isi vedeau de activitatile lor: fugeau prin cusca, se dadeau in leagan, se cautau de purici si una chiar a stat la poza :)




Ce as fi vrut eu sa vad si nu au? VEVERITE!!!
Sa inceapa invazia veveritelor!!! :))

Comentarii

Voi citiți...